Skip to main content
Vraag

denken over 11 jarige als 14 jarige

• April 10, 2025
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

Hallo, is het raar om te denken over een 11 jarig meisje als ik aftrek. ( Ik ben 14) Natuurlijk zou ik het nooit echt doen maar is dit raar?

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hoi hoi ​@dex,

Ik snap dat je met dit soort gedachten zit, en het is goed dat je er eerlijk over durft te zijn. Het is heel normaal om soms nieuwsgierig te zijn of allerlei gedachten te hebben, ook over dingen die je misschien raar of verwarrend vindt. Maar het is belangrijk om te weten dat het denken aan iemand die veel jonger is, zeker als diegene nog kind is, niet gezond is en je er het beste niet in kan blijven hangen.

Het helpt om je te focussen op leeftijdsgenoten en relaties die passen bij jouw leeftijd en ontwikkeling. Als je merkt dat zulke gedachten je dwarszitten of je er last van hebt, kan het goed zijn om er met een vertrouwenspersoon, zoals een ouder, mentor of schoolpsycholoog, over te praten.

Je bent nog jong, en het is belangrijk om jezelf te beschermen en gezonde grenzen te houden, ook in je gedachten. Het is helemaal niet raar om vragen te hebben, maar zorg dat je ook goed voor jezelf zorgt.

xx liefs Wolf 🐺

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • August 5, 2025

Ach, zo lang het bij fantaseren blijft, kan dat toch geen kwaad.   Je weet dat het daarbij moet blijven, schrijf je zelf al.  Misschien fantaseer je volgende week al over iemand anders  als je masturbeert en is er helemaal geen probleem’meer.

Je mag jet haar zeker niet zeggen, hoor. Dat zou haar alleen in verwarring brengen want ze is wel nog een kindje.