Skip to main content
Vraag

Denken jullie dat hij de waarheid spreekt of dat het een grap is.

• August 24, 2025
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik was op de buurt BBQ en er waren daar een aantal jongens en meisjes m. Ik heb daar een vriendin gemaakt. Na dat die vriendin naar huis moet komen er een groep grote en kleine jongetjes af en de kleinste schreven: "die jongen in die grijze trui wil jouw snap. Ik negeer het een beetje tot de jongen zelf mij een beetje later aan spreekt en het opnieuw vraagt. Ik geef hem mijn snap... En hij vroeg mij daar na of ik ook gamede en dat deed ik dus ik zei: "ja" hij vraagt: "fortnite?" Ik zeg: "een beetje" hij zegt dat hij wel goed is en dat hij mij wel naar de overwinning zal Carriën. Na een tijd moet ik naar huis en hij stuurt mij: "weetje wrm ik jou voegde?" Ik zeg: "nee... Wrm mss" hij zegt: "omdat ik jouw mooi vindt" ik babbel nog verder en kom zo teweten dat hij mijn stem een lichaam mooi vindt. (Ik en zijn oudere broer waren aan het zingen dus ik vondt het niet raar dat hij dat zei.

2 reacties

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • August 25, 2025

@Chocotje 

Ikzelf ben een jongen dat geen complimentjes vertel terwijl ik het niet meen.

Het kan echt zijn dat hij het meent , ik denk dat je dat ook vooral zelf gaat moeten uitvinden.

Veel succes en vertel zeker hoe het verder gaat.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • August 28, 2025

@Chocotje 

Ikzelf ben een jongen dat geen complimentjes vertel terwijl ik het niet meen.

Het kan echt zijn dat hij het meent , ik denk dat je dat ook vooral zelf gaat moeten uitvinden.

Veel succes en vertel zeker hoe het verder gaat.

Oke dankje!