Skip to main content
Vraag

de vriendin van mijn vriend lijkt mij leuk te vinden

• April 6, 2025
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hoi ik ben een jonge (15) en de laatste tijd doet de vriendin van een van mijn beste vrienden nogal raar ze lijkt met me te flirten en ze heeft me nu ook op snap maar dat vind ik raar omdat ze dus gewoon een vriend heeft. En ik weet dat ze een beetje bekend staat dat ze nogal veel grapjes maakt die best echt lijken alleen ze doet het nu zo vaak dat ik begin te twijfelen of het nou echt is of niet. Een ik weet aan de ene kant wel dat het niet zo is en dat het nep is, maar zij komt ook wel met bewijs dat nogal vaak achter mijn rug om ze het over mij hebben en dat mijn vriend het daar meestal niet zo blij mee is. Maar het is ook dat als ze me wel leuk vind wil ik niet mijn beste vriend naaien om dan te gaan met zijn vrienden want ik weet dat dat eigenlijk echt niet kan, maar ik moet wel toegeven dat ik toch ook een klein Chush op zijn vriendin heb dus aan de andere kant  zou ik het ook best wel willen. Dus heeft iemand nog tips voor hoe ik om moet gaan met deze situatie?

1 reactie

Se123123
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 7, 2025

Ik ben een jongen.

Ik snap wat je bedoelt het is een moelijke keuze ik zou nog even wachten met iets doen, want wat je als zij ze maak vaak grapjes en je bro is je bro. Ik wens je veel su6 en laat het weten.

Groet S