Vraag

De hele tijd aan een vriendje denken

  • 9 January 2021
  • 5 reacties
  • 138 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Haaii,

Ik heb een soort vraag: ik denk bij alles wat ik doe aan een vriendje. Ik heb geen vriendje en ik denk ook niet aan een bestaande persoon. Ik wil gewoon een relatie. maar echt LETTERLIJK bij alles wat ik doe; als ik ontbijt, dan zou hij naast me zitten, nu ik dit schrijf, ik wil gewoon dat hij bij me is. Ik moet gewoon een vriendje hebben ander wordt ik gek. Ik vroeg me af heeft 1 van jullie dit misschien ook? Het gevoel dat ik wil dat ik hem altijd kan bellen, dat hij altijd wil afspreken. Als ik aan een vriendje denk dan krijg ik echt een gelukkig gevoel van binnen. Alleen heb ik het nu al wat langer en het maakt me gek, het is zo vermoeiend. Ik heb echt even behoefte aan praten met mensen die ik niet ken en die dit gevoel misschien ook hebben. Ik denk niet dat anderen dit ook hebben want dit is nogal weird. Maar PLZZZ help meee. Liefs x


5 reacties

Badge

Ik heb ook af en toe het gevoel dat ik verkering wil hebben, dat ik gewoon samen met iemand iets wil doen. 

Dan stel ik mij voor dat ik dan met mijn vriendin op een date ben of iets anders gezelligs doe.  Ik ga proberen je te helpen maar ik weet niet of het werkt of helpt. Ik zou het gevoel dat je krijgt niet weg stoppen. maar ik zou niet de hele tijd met je hoofd in de wolken zijn(ik weet niet of dit voor jouw geldt.) Misschien vind er iemand om je heen je leuk zonder dat je het merkt. Je kan gaan opletten. Maar je kan ook gewoon jezelf zijn een plezier hebben dan ontmoet je op gegeven moment wel iemand.  Ik wens je veel succes.

 

Liefs annoniem244

Ja ik heb dit ook wel

Ik zou zelf ook heel graag een vriendin willen en dat gevoel heb ik ook al heel lang.

maar uiteindelijk komt het erop neer dat je dat soort dingen gewoon niet kunt haasten. 

Ik heb van mezelf ook het gevoel dat als ik een vriendin zou hebben AAAAAL mijn problemen weg zouden gaan als ik iemand zou hebben om mee te zijn, om mee op date te gaan, om gezellig mee te praten, om mee te lachen te huilen en vooral om van te houden. dan zou alles goed zijn. Zo voelt het heel vaak. 

maar tsja als het niet komt komt het niet. en ik ga er ook niet voor zoeken want ik weet diep van binnen ook heus wel dat het zo sprookjes achtig waarschijnlijk niet zal zijn. maar ja keep un hoping i gues hahaha

Reputatie 3
Badge +2

@toin16 heejj, fijn dat je dit ook hebt alleen je klinkt niet zo positief, ik weet ook wel dat ik er miss te sprookjesachtig overna denk maar zoals jij zegt: om verliefd op te zijn. Dat gevoel is zo goed dat ik het niet kan beschrijven. En je hebt gelijk: gwn afwachten totdat je weer verliefd bent

nee ja sorry ik ben niet zon heel positief persoon als het om dit thema gaat. ik heb niet zon goede ervaringen met liefde en relaties. ondanks dat ik er nu toch wel heel graag een wel hahaha.

het is zo romantisch en sprookjesachtig als je het zelf maakt. Ik wil ook niet heel je dromen de grond in boren maar ik ben gwn een depressieve lul :sweat_smile:

Reputatie 3
Badge +2

@toin16 haha miss moet je het dan iets positiever in zien hahaha optimistisch zijn heeft vooral voordelen :grinning:

ohja en, je bent vast geen depressieve lul hoor anders had je mij niet geholpen!!

 

Reageer