Vraag

De hele klas weet dat ik iemand leuk vind, help!

  • 11 January 2023
  • 24 reacties
  • 174 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi! Ik ben Tai (als je dat nog niet wist hè hè )

Nou, ik ben dus verliefd op een mens in mijn klas. Ik had voor hun een klein cadeautje gemaakt, een kettinkje en een briefje erbij. 
 

ik dacht dus dat ik een beetje met een ander handschrift het briefje had geschreven maar dat is dus blijkbaar niet zo. Dus de hele klas weet dat ik dat heb gedaan. Alleen het was helemaal niet de bedoeling dat ze het zouden weten, ik wou haar gewoon laten weten dat IEMAND haar leuk vindt. 
 

nog iets over het kettinkje: ik heb gezien dat ze het kettinkje draagt (jee!) en ze draagt het nu ook nog terwijl ze volgens mij al wel weet dat het van mij is. 
 

wat zou dat betekenen? Vindt ze hem gewoon mooi? Vindt ze mij ook leuk? Of vindt ze het anders zielig voor mij als ze hem niet omdoet? 
 

please help meeeee want ik vind het zo stom en ik wou echt dat ik het niet in haar tas had gedaan 😩

 

heeft iemand tips, ervaringen, ideeën, of een ‘theorie’ waarom ze het kettinkje draagt???

liefs Tai (bedankt voor het lezen!) 🍀🍀🍀💙💙💙


24 reacties

Help me alsjeblieft 😩

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Dat kan 2 dingen betekenen:

  1. Ze vindt je leuk
  2. Ze vindt je misschien niet leuk, maar is het je wel eeuwig dankbaar en vind het aardig van je.

@Pastel  dankje!!!!!!!!!!

Reputatie 7
Badge +17

Als je iemand leuk vindt moet je je nooit door iets tegen laten houden. Als je niets doet zul je sws nooit weten of iemand je leuk vindt.  Het is dus niet stom dat je haar die ketting hebt gegeven.

De kans is idd wel groot dat ze jou ook wel ziet zitten. Anders had ze waarschijnlijk die ketting niet gedragen.

 

@tim16  dankjewel!!!!!!

Reputatie 7
Badge +14

hoi @Tai6565,

 

best stoer en een goeie  actie van jou 💪

 

misschien een beetje jammer voor jou dat het iets anders is gelopen dan dat je gehoopt had, maar het is net wat @tim16 zegt (vrij vertaald) volg je hart

 

Kijk, als echt de hele klas al weet van wie het komt weet zij dat vast ook wel en als ze het niet leuk zou vinden kan ik me eigenlijk ook niet voorstellen dat ze het zou dragen….

 

Misschien kun je, als je even alleen bent met haar zoiets zeggen als 'leuke ketting heb je, heb je die nog maar pas of….. en dan een smile op je gezicht en dan krijg je vast een leuke reactie terug en kun je verder kletsen.

 

Trouwens, zij is ook stoer om die ketting gewoon te dragen. Jij stoer en zij stoer, ik voel een match aankomen…..

 

Houdt ons op de hoogte, ik ben sws benieuwd…

 

Gr. MickeyMouse

 

Heel erg bedankt @MickeyMouse, ja zal ik doen!

Reputatie 7
Badge +15

Ik had gereageerd, mn reaktie is weg…..

ik ga zo de les in, in de pauze stuur ik m even opnieuw….

 

 

oxox

 

 Mij_Niet_Gezien 

Oké!

Ben benieuwd 🙃

Oké moet ff zeggen: 

Ze heeft dus met een vriendin van mij zitten snappen en ze hadden het er over dat ze niet zeker weet of ik het was. Ik zal even uitleggen hoe het ongeveer ging (ik noem mijn crush trouwens even Noa)

noa: haiii weet jij wie dat briefje in m’n tas had gedaan? Want ik dacht eerst Tai maar ik weet het niet meer zeker en jij kent hem goed 

een vriendin: geen idee eigenlijk (dag loog ze even voor mij) misschien Jip (zo noem ik even een hele stomme jongen in mijn klas)

noa: ieuwwwwww neeeee

een vriendin: nee grapje haha misschien Tai 

noa : oh ja misschien wel (ze zei geen: neeeee!)

Vriendin: misschien kun je het Tai zelf vragen?

noa: alleen ik ben er even niet alleen ik heb zijn snap niet 


zo dus… AAAAAA dat klinkt best goed toch?!????

 

Reputatie 7
Badge +15

Oké moet ff zeggen: 

Ze heeft dus met een vriendin van mij zitten snappen en ze hadden het er over dat ze niet zeker weet of ik het was. Ik zal even uitleggen hoe het ongeveer ging (ik noem mijn crush trouwens even Noa)

noa: haiii weet jij wie dat briefje in m’n tas had gedaan? Want ik dacht eerst Tai maar ik weet het niet meer zeker en jij kent hem goed 

een vriendin: geen idee eigenlijk (dag loog ze even voor mij) misschien Jip (zo noem ik even een hele stomme jongen in mijn klas)

noa: ieuwwwwww neeeee

een vriendin: nee grapje haha misschien Tai 

noa : oh ja misschien wel (ze zei geen: neeeee!)

Vriendin: misschien kun je het Tai zelf vragen?

noa: alleen ik ben er even niet alleen ik heb zijn snap niet 


zo dus… AAAAAA dat klinkt best goed toch?!????

 

jazeker! 
 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +15

Jeeeee!

Dan hoeven mijn tips waarsch ook nie meer , of wel ?!

 

Mij_Niet_Gezien 

Alleen als jij wil maar ik was wel benieuwd 😃 alleen het is niet echt zo dat is er nu iets is of zo maar morgen is ze er weer en miss vraagt ze wel iets 😃

Reputatie 7
Badge +17

Misschien moet je haar een keer toevoegen op snap?

Reputatie 4
Badge +2

Hoi! Ik ben Tai (als je dat nog niet wist hè hè )

Nou, ik ben dus verliefd op een mens in mijn klas. Ik had voor hun een klein cadeautje gemaakt, een kettinkje en een briefje erbij. 
 

ik dacht dus dat ik een beetje met een ander handschrift het briefje had geschreven maar dat is dus blijkbaar niet zo. Dus de hele klas weet dat ik dat heb gedaan. Alleen het was helemaal niet de bedoeling dat ze het zouden weten, ik wou haar gewoon laten weten dat IEMAND haar leuk vindt. 
 

nog iets over het kettinkje: ik heb gezien dat ze het kettinkje draagt (jee!) en ze draagt het nu ook nog terwijl ze volgens mij al wel weet dat het van mij is. 
 

wat zou dat betekenen? Vindt ze hem gewoon mooi? Vindt ze mij ook leuk? Of vindt ze het anders zielig voor mij als ze hem niet omdoet? 
 

please help meeeee want ik vind het zo stom en ik wou echt dat ik het niet in haar tas had gedaan 😩

 

heeft iemand tips, ervaringen, ideeën, of een ‘theorie’ waarom ze het kettinkje draagt???

liefs Tai (bedankt voor het lezen!) 🍀🍀🍀💙💙💙

OMG ZE VIND JE VAST LEUK! Ik bedoel, als ik haar was zou en ik je leuk vond zou ik het dragen om je te laten zien dat ik je leuk vind. het is een stil teken, als ik je niet leuk vond had ik 2 keuzes:

Of ik vond de ketting lelijk gooide hem weg, of gaf hem weg

Of ik vond de ketting mooi, maar dan ben ik niet verliefd op je dus dan draag ik hem niet in het openbaar maar thuis

Reputatie 4
Badge +2

Oké moet ff zeggen: 

Ze heeft dus met een vriendin van mij zitten snappen en ze hadden het er over dat ze niet zeker weet of ik het was. Ik zal even uitleggen hoe het ongeveer ging (ik noem mijn crush trouwens even Noa)

noa: haiii weet jij wie dat briefje in m’n tas had gedaan? Want ik dacht eerst Tai maar ik weet het niet meer zeker en jij kent hem goed 

een vriendin: geen idee eigenlijk (dag loog ze even voor mij) misschien Jip (zo noem ik even een hele stomme jongen in mijn klas)

noa: ieuwwwwww neeeee

een vriendin: nee grapje haha misschien Tai 

noa : oh ja misschien wel (ze zei geen: neeeee!)

Vriendin: misschien kun je het Tai zelf vragen?

noa: alleen ik ben er even niet alleen ik heb zijn snap niet 


zo dus… AAAAAA dat klinkt best goed toch?!????

 

GAST DAT IS GEWELDIG JE HEBT GELUKKK!!!!! Mijn crush vind me vast niet leuk

Dankjeeeee!!!! Neeeee dat niet je niet zeggen!!! Misschien komt het nog OF hij zij is het nie waard 

liefs Taiii

Hoi! Ik ben Tai (als je dat nog niet wist hè hè )

Nou, ik ben dus verliefd op een mens in mijn klas. Ik had voor hun een klein cadeautje gemaakt, een kettinkje en een briefje erbij. 
 

ik dacht dus dat ik een beetje met een ander handschrift het briefje had geschreven maar dat is dus blijkbaar niet zo. Dus de hele klas weet dat ik dat heb gedaan. Alleen het was helemaal niet de bedoeling dat ze het zouden weten, ik wou haar gewoon laten weten dat IEMAND haar leuk vindt. 
 

nog iets over het kettinkje: ik heb gezien dat ze het kettinkje draagt (jee!) en ze draagt het nu ook nog terwijl ze volgens mij al wel weet dat het van mij is. 
 

wat zou dat betekenen? Vindt ze hem gewoon mooi? Vindt ze mij ook leuk? Of vindt ze het anders zielig voor mij als ze hem niet omdoet? 
 

please help meeeee want ik vind het zo stom en ik wou echt dat ik het niet in haar tas had gedaan 😩

 

heeft iemand tips, ervaringen, ideeën, of een ‘theorie’ waarom ze het kettinkje draagt???

liefs Tai (bedankt voor het lezen!) 🍀🍀🍀💙💙💙

OMG ZE VIND JE VAST LEUK! Ik bedoel, als ik haar was zou en ik je leuk vond zou ik het dragen om je te laten zien dat ik je leuk vind. het is een stil teken, als ik je niet leuk vond had ik 2 keuzes:

Of ik vond de ketting lelijk gooide hem weg, of gaf hem weg

Of ik vond de ketting mooi, maar dan ben ik niet verliefd op je dus dan draag ik hem niet in het openbaar maar thuis

DANKJEEE

Misschien moet je haar een keer toevoegen op snap?

Dat wil ik echt heel graag alleen ik mag geen snap van m’n ouders maar ik heb het echt aan duizend keer gevraagd en ik heb het zelfs een keer gewoon gedownload alleen er zit zo’n slot op dat m’n ouders eerst toestemming moeten geven😩😩😩😩maar ik blijf gewoon doorzeuren want met insta is het me ook gelukt maar ze heeft geen insta 😩

Reputatie 7
Badge +15

Whatsapp?!

 

greetz 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 2
Badge

Ik zou proberen het gewoon aan haar te vertellen

Reputatie 7
Badge +15

Ik zou proberen het gewoon aan haar te vertellen

Ja (!) doe fdat , nigbeter ( wel als jullie samen zijn 0nder 4 ogen dus….) 

 

via whatsapp is toch altijd wat anders….

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Ja dat is eigenlijk echt een super goeie dus ik ga d’r ff over nadenken want ik wil het niet verpesten als ik het vertel en ze is bv op iemand anders maar ik ga ff denken hoe ik dat kan doen Dankje @Joch. !

Reageer