De crush van mijn beste vriendin is verliefd op me

  • 18 November 2022
  • 6 reacties
  • 132 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Heyyy, Im back. 

Want ik heb een probleem.

 

Mijn beste vriendin, laten we haar ff Lady gaga noemen want dat is haar bijnaam,  is dus echt super mega verliefd op een vriend van mij. We noemen hem K.

Nu K was eerst geen vriend van mij, want hij deed allemaal racistisch tegen mij enzo. (want ik heb een donkere huidskleur) Uiteindelijk is dat allemaal opgelost met de mentor en shit.

Dus we begonnen te praten en werden langzamerhand vrienden. Ik vind hem leuk, als een vriend. Want ik heb al een crush. Zij heeft al echt best lang een crush op hem.

En ze probeert het hem te laten zien, maar hij heeft niks door. Maar ik merk wel dat hij met mij allemaal zit te flirten en zo. En allemaal superaardig tegen mij doet. Hij praat alleen met Lady Gaga als ik er bij ben en hij vind letterlijk alles grappig wat ik zeg.

En zelfs mijn andere vriendin zei dat hij mij duidelijk leuk vind. En ik weet niet wat ik vind. Aan de andere kant begint Lady Gaga het ook door te hebben, want ze zei dat we een leuke ship waren. Ik ontkende het natuurlijk. Ik wil het niet tegen haar zeggen , omdat ik haar niet wil kwetsen.

 

Ik blijf tegen haar zeggen dat ze allebei schattig zijn en dat hij haar vast ook leuk vind. Maar ze begint het op te geven en dat vind ik zo kut. Want ze vind hem heel leuk. En hij en ik apte een keer met elkaar. En zij zelf zo van:

'Hij vind jou veel leuker dan ik. Kijk jullie gesprek dan. Bij mij reageert hij niet eens.' Ik ontkende het natuurlijk, maar ik wist beter.

 

Ik kan hier met niemand over mij hebben. Want mijn familie weet dat K racistisch tegen mij doet en ze hebben een hele erge haat aan hem. En ik heb ruzie met een close vriendin van me en we negeren elkaar al de hele week dus dan maar zo.

 

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast thanx als iemand dit leest. Want ik weet echt niet wat ik moet doen want ik heb gewoon  teveel drama's.

 

XxFashionDivaxX


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Je moet die K ff heel snel friendzonen anders blijft hij doorgaan denk ik. Gewoon eerlijk zeggen dat je al een crush hebt op iemand anders. En maak het weer goed met je vriendin want hij is die drama niet waard.

Reputatie 4
Badge +2

@tim16 Hij weet al dat ik verliefd ben op iemand. En dat is een vriend van hem. K heeft trouwens ook nooit gezegd dat hij mij leuk vond en hem random friendzonen lijkt mij ook niet echt…...normaal. 😅

Reputatie 7
Badge +17

Ok maar als je naar zijn gedrag kijkt lijkt het er wel op alsof hij een crush op je heeft. Zelfs anderen valt dat al op zoals je zegt. Als je hem niet wilt friendzonen zou ik wel duidelijkheid aan hem vragen. Dan kun je de ruzie met Lady Gaga ook oplossen.

Reputatie 4
Badge +2

@tim16 Lady Gaga en ik hebben geen ruzie.  En ik moet inderdaad duidelijkheid vragen, want ik zit heel erg in de knoop met deze situatie

Reputatie 7
Badge +17

Oh ok dat heb ik dan verkeerd gelezen. Duidelijkheid is het beste ja, ook voor hem. Weet K eigenlijk wel dat Lady Gaga zo verliefd is op hem?

Reputatie 4
Badge +2

@tim16 Nee, ik denk het niet. Ik bedoel, misschien weet hij het maar hij zegt gewoon niks. Waarschijnlijk weet hij het gewoon niet. Ik wil eigenlijk ook niet echt dat Lady Gaga het zegt, want dan word ze afgewezen. En ik wil haar niet verdrietig zien

Reageer