Skip to main content

Ik vind iemand leuk.  Heel leuk.  Maar hij heeft een vriendin. Hij zegt dat hij met mij verder wil. En dat het afhankelijk is van onze situatie of hij het uitmaakt.   Ik zeg dat ik pas kan kijken of wij iets kunnen worden als hij het uitmaakt.  

Ik wil hem niet onder druk zetten om het uit te maken.  Maar ik wil ook niet de ander zijn.  Wat moet ik doen?

Hoi @Mimo ,

 

ik vind dat jij het goed aanpakt en hem eerst de beslissing laat nemen wat hij wil.

Of zijn huidige relatie òf kiezen voor jou.

Zijn idee om en zijn huidige relatie te houden en ondertussen te kijken of hij 'beter’ met jou af is, is van 2 walletjes eten.

Je moet eerlijk en duidelijk zijn in relaties en dat is wat jij van hem vraagt en dat is beter dan de puinhoop die ik gemaakt hebt van mijn relatie met mijn vriendje (of ex?)  Lev en mij.

Ik moet maar zien of ik het ooit weer goed met hem kan maken of tenminste hem mijn voldoende excuses kan maken, maar ik weet niet hoe.

Ik vind niet jij hem onder druk zet. Het lijkt eerder een beetje andersom. Laat hem maar duidelijkheid geven. Dan weet jij ook beter waar je met hem aan toe bent. Zijn reactie zegt meer over hem.

Ik vind het wel chique dat jij, ook al vind je hem echt heel leuk geen relatie met een ander uit elkaar wil drijven of hoe zeg je dat en zeker ook niet dat jij die ander bent, die bij hem stiekem ‘op proef’ een relatie mag hebben terwijl hij zijn huidige vriendin nog even aanhoudt.

 

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat, maar ik kies voor jouw aanpak.

 

Gr. MickeyMouse

 


Ik denk dat je heel duidelijk moet zijn naar hem. Of hij gaat met jou verder en hij maakt het uit met z’n vriendin of het is afgelopen. Het lijkt er op dat hij nu z’n huidige vriendin wil ‘bewaren’ als een soort back-up mocht het met jou toch niet werken. Ik vind dat best wel een 🚩

 


Hoi @Mimo ,

 

ik vind dat jij het goed aanpakt en hem eerst de beslissing laat nemen wat hij wil.

Of zijn huidige relatie òf kiezen voor jou.

Zijn idee om en zijn huidige relatie te houden en ondertussen te kijken of hij 'beter’ met jou af is, is van 2 walletjes eten.

Je moet eerlijk en duidelijk zijn in relaties en dat is wat jij van hem vraagt en dat is beter dan de puinhoop die ik gemaakt hebt van mijn relatie met mijn vriendje (of ex?)  Lev en mij.

Ik moet maar zien of ik het ooit weer goed met hem kan maken of tenminste hem mijn voldoende excuses kan maken, maar ik weet niet hoe.

Ik vind niet jij hem onder druk zet. Het lijkt eerder een beetje andersom. Laat hem maar duidelijkheid geven. Dan weet jij ook beter waar je met hem aan toe bent. Zijn reactie zegt meer over hem.

Ik vind het wel chique dat jij, ook al vind je hem echt heel leuk geen relatie met een ander uit elkaar wil drijven of hoe zeg je dat en zeker ook niet dat jij die ander bent, die bij hem stiekem ‘op proef’ een relatie mag hebben terwijl hij zijn huidige vriendin nog even aanhoudt.

 

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat, maar ik kies voor jouw aanpak.

 

Gr. MickeyMouse

 

Ah dank je wel💜

Ik denk dat je heel duidelijk moet zijn naar hem. Of hij gaat met jou verder en hij maakt het uit met z’n vriendin of het is afgelopen. Het lijkt er op dat hij nu z’n huidige vriendin wil ‘bewaren’ als een soort back-up mocht het met jou toch niet werken. Ik vind dat best wel een 🚩

 

Het is ook een🚩. Kijk ik wist niet meteen, maar wel heel snel dat hij een vriendin had toen wij begonnen te praten.  Dus ik heb mezelf steeds gezegd we zijn vrienden. Maar ik voelde natuurlijk wel dat het keihard klikte. Hij heeft steeds gezegd dat hij het uit gaat maken,  maar dat hij lastig vindt haar te kwetsen en dat snap ik.  

Maar toen hij gisteren zei, ik wil haar alleen kwetsen voor jou,  voelde ik de druk omdat hij dus  iets opgeeftvoor mij. Ik weet niet of ik een relatie met hem wil. Als wij samen zouden zijn zou het mijn hart breken als hij alleen maar bij me zou zijn tot er iemand leukers langs komt.  Dat vind ik echt een🚩

Maar ik ben ook niet de gemakkelijkste. Hij is verder zo perfect voor mij.  En naar mij toe is hij zover ik weet ook altijd oprecht geweest.  Ik vind het alleen zo kut dat hij het alleen maar uit maakt als ik denk dat het iets kan worden.  Want dat weet ik niet. Ik kan niet verliefd worden op iemand met een vriendin.  


Reageer