Skip to main content
Vraag

Dating apps voor 14 jarige

Forum|alt.badge.img+2

Hey! Heeft iemand dating sites waar je gratis op kan als 14 jarige? Yubo werkt niet bij mij helaas

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 21 reacties
  • 30 maart 2025

Hey same Yubo werkt ook niet voor mij en wink is klaar, ik ben zelf nu naar soda over gestapt.

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 540 reacties
  • 31 maart 2025

Ik heb geen ervaring maar volgens mij moet je 18 zijn voor datingapps.

En eerlijk: is 14 niet echt te jong om zo aan een date te geraken?  Kijk er ook maar mee uit: er schijnen rare snuiters op te zitten.

Tartan15
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • 3317 reacties
  • 31 maart 2025

De beste dating app voor onze leeftijd is lid worden van een leuke club of (sport)vereniging waar je fijne en gezellige mensen kunt ontmoeten met wie weet een vonk die overslaat als resultaat 😉. Of een vakantie setting zoals kamp, adventure etc. Succes ! Tartan X

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4242 reacties
  • 31 maart 2025

Dating apps voor 14-jarigen bestaan niet en dat is maar goed ook. Natuurlijk zijn er genoeg apps waar je op die leeftijd op mag (nog wel want de minimumleeftijd voor social media gaat waarschijnlijk verhoogd worden naar 15) maar die moet je niet gebruiken om te daten. Je weet nooit wie er achter een account zit en wat de bedoelingen van die persoon zijn.

Ben het eens met ​@Tartan15, ga lekker mensen ontmoeten irl.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen