Daten als tiener (tips?)

  • 15 September 2022
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

Hi hi, ik heb vrijdag m’n eerste echte date, en ik ben verschrikkelijk nerveus. Het is met een jongen die ik al lang ken, en al lang leuk vind. Hij is een van m’n beste vrienden dus we zijn al heel close. 

 

Ik ben btw een 15 jarig, biseksueel meisje.

 

Dus, hierbij een paar vragen over jullie ervaringen met vriendjes/vriendinnen, daten, enzo:

 

  1. Wat is je geslacht? (Meisje, jongen, anders)
  2. Wat is je seksualiteit?
  3. Hoe oud ben je?
  4. Heb je op dit moment een vriend/vriendin/partner?
  5. Zo ja, hoe hebben jullie elkaar ontmoet en hoe was jullie eerste date?
  6. Hoeveel vriendjes/vriendinnen/partners heb je in totaal gehad?
  7. Heb je ooit iemand gedate waar je al langere tijd bevriend mee was?
  8. Wat je beste/ergste date ervaring?
  9. En ten slot, heb je nog tips voor mij? Kan letterlijk alles zijn, niet awkward zijn, kleding, etc

 

Heel erg bedankt voor het beantwoorden van de vragen, dat helpt enorm!


1 reactie

Badge

Heyyy noacat,

hierbij mijn antwoorden!

  1. Vrouw
  2. bisexueel
  3. 16
  4. nope, singleeee
  5. heb geen partner
  6. heb er 3 gehad, maar bij eentje was ik heel jong, en eentje was niet heel serieus. Dus die zou ik even vergeten :)
  7. jaa zeker, heb een relatie met een jongen gehad waar ik al een paar jaar bevriend mee was
  8. alle dates waren eigenlijk wel leuk, maar mijn ergste date was toen ik naar de bios was geweest en mn vriendje het daar uitmaakte. Is niet echt een date ervaring, maar ik heb niet zoveel slechte ervaring eigenlijk. 
    9. doe iets aan waar jij je knap in voelt en waarin je zelfverzekerd bent! Wees vooral niet bang, zeker omdat je diegene al kent. Probeer geen stiltes te laten vallen en bedenk vooraf al wat onderwerpen om over te praten als je het spannend vindt om daar iets te moeten bedenken. 
    Ik hoop dat dit je iets heeft geholpen, heel veel plezier op je date :)

Reageer