Skip to main content

Hoe moet je daten als tiener als je bijna nooit iemand ziet? Normaal date ik altijd online maar nu zoek ik iemand in mijn omgeving. Ik heb gewoon het gevoel dat niemand me wilt. Ik wil een echt relatie nu. 

Een relatie kun je niet afdwingen, dat is iets wat spontaan gebeur tussen 2 mensen die elkaar leuk vinden. Er zijn vast wel leuke mensen op school, buurt, sportclub of vrienden van vrienden?


Een relatie kun je niet afdwingen, dat is iets wat spontaan gebeur tussen 2 mensen die elkaar leuk vinden. Er zijn vast wel leuke mensen op school, buurt, sportclub of vrienden van vrienden?

Dat is nu het probleem, ik mag nooit alleen weg van huis. Alleen naar school en terug en mijn ouders weten exact omhoelaat mijn school begint en eindigt. Dus ik kan nooit iemand ontmoeten eigenlijk. 


Dan moet je toch naar plekken gaan waar mensen zijn. Wat @TikTak al zegt, sport, school dat soort dingen.

Als je vooral thuis blijft zitten ga je natuurlijk niemand tegenkomen.

Je komt vast wel een keer iemand tegen die jou ook leuk vindt.

Edit: lees net je reactie. Wel kut dat je nooit ergens naartoe mag. Maar goed, op school lopen ook genoeg mensen natuurlijk. Maar ik snap dat het lastig is zo


Dan wordt het wel lastig.  Als je wil daten moet je iemand wel kunnen zien


Reageer