date met jongen ( verkeerde jongen?)

  • 6 August 2021
  • 7 reacties
  • 221 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey iedereen, ik wil even mijn verhaal doen hierzo. Ook om  jullie mening over de situatie te weten. Want ik weet eerlijk gezegd niet goed wat ik ervan moet vinden. Het zal een lang bericht worden dus alvast bedankt voor het lezen :))

Ik heb dus een jongen leren kennen op winkie , een app waar je mensen kan leren kennen enz. Zag er mij een heel sympathieke gast uit. We hadden samen wat geappt, was best gezellig. Op een gegeven moment tijdens het appen op snapchat, hebben we samen gebeld, dat was oprecht wel gezellig eigenlijk, we hebben 7h lang gebeld op een gegeven moment. Tot half 7 in de nacht dus. Nog nooit meegemaakt met iemand. Hij was tijdens dat bellen best wel snel seksueel getinte vragen aan het stellen, en hij zei al na 5h bellen, Ik denk dat ik je leuk vind, ik ben verliefd denk ik.. dit kan toch niet etc.

Ik wist niet goed wat ik ervan moest denken en op moest zeggen, dus heb hem maar wat laten praten. De dag erna vroeg hij me: vind je mij ook leuk?? Ik wist niet wat ik ervan moest zeggen, ik kende hem nog maar 24h, heb hem gezegd : ik weet het niet goed, maar ik vind je wel een super toffe gast. Waarop hij zei: je geeft me eigenlijk echt een heel dubbel gevoel. Ik voelde me opslag schuldig, wou hem geen valse hoop geven of iets dergelijk. Best logisch dat ik er nog geen antwoord op kon geven ofc.

We hebben na 4 dagen met elkaar afgesproken bij mij in de stad. maar ik merkte 2 dagen voor het afspraakje dat we niet meer zo goed konden praten samen, de gesprekken waren heel oppervlakkig en snel beetje dood.

Toen we gingen afspreken gaf hij me een knuffel,  en stapte we gewoon beetje samen, hij had zijn hand op mijn rug tijdens het lopen. We waren toen eventjes gaan zitten ergens in een klein parkje. Zaten daar rustig op ons gemakje. Hij wreef op een gegeven moment over mijn bovenbeen, enja dan kwam ik ook wat los en zat ik soms ook wel aan zijn been of aan zijn handen, vingers om naar zijn ringen te kijken enz. Hij keek me wel heel weinig aan tijdens het praten, weet niet of dit erg is? als we gewoon spraken keek hij me zelden aan. Maar als hij iets anders wou, dan wel hoor. Hij zei in het begin: ik wil graag iets doen, maar ik wil het niet te snel doen. Toen dat we toen oogcontact maakte, jezus ik voelde me nog super ongemakkelijk. 

we waren daarna wat gaan drinken, hij zat eigenlijk vooral over zichzelf te praten, liet hem doen. Als ik dan eens wat zei hield hij het heel kort en was het gesprek snel voorbij.  We waren op een gegeven moment terug gegaan naar dat parkje, we waren daar niet meer alleen dus gingen we eventjes onder een heel groot gebouw staan, hij zette me toen tegen de muur en kuste me. Dan is het echt uit de hand gelopen, ik had er niet op gerekend dat het ging gebeuren. Opzich vond ik het kussen geen probleem. Ik genieten  er best wel van eigenlijk. Op een gegeven moment gleden de handjes naar beneden natuurlijk, je kent het wss wel. Liet het allemaal gebeuren. ( sorry alvast voor de details, ik ga het nog netjes proberen te houden) Ik probeerde me nog best in te houden omdat ik het totaal geen geschikt moment vond en het te vroeg vond, angst had dat ik me schuldig ging voelen en mijn zelfrespect ging verpesten en vooral om betrapt te worden.  Na een tijdje zei hij: ik heb eigenlijk echt wel zin in voorspel. Ik weigerde eerst, om de redenen die ik daarnet opsomde . Hij zei vervolgens: waar ben je bang voor? Dat de politie komt? wat gaan ze doen hahaha, en hij zei: kom op je wilt het ook he, je gaat je zelfrespect er echt niet mee verpesten. Hij was nogal impulsief van aard dus ja. Uiteindelijk heb ik hem zijn zin gegeven en ook  op die sporten aan het werken, die ons op elk moment konden betrappen als ze die richting uit keken. Ik vond het toch niet bepaald geil hoor. Maar we hebben dus soort van seks gehad op een gegeven moment.

Daarna voelde ik me eigenlijk echt een lustobject, ik kon dat gevoel niet loslaten. Hij nam wel mijn hand vast enz als we over straat liepen.  We waren daarna nog iets gaan drinken, was hij best stil eigenlijk, zei niet veel tegen me of was alleen aan het lullen over zichzelf.  Of over mij dat ik moet leren minder te doen en gewoon leren stilzitten etc. Daarna zijn we nog even ergens gaan zitten, op ons gemakje, ik had toen eigenlijk best nood aan een knuffel of dat hij zij hand op mijn schouder zou leggen ofzo. deed hij allemaal niet. Misschien lag het wel aan mij ? Ik heb hem zelfs om een zoen gevraagd, hij zei eerst heel serieus in mijn gezicht : nee, ik schoot even in paniek en voelde me ontzettend afgewezen eigenlijk.  daarna gaf hij me  wel een kus.   Hij begon ook op een gegeven moment over andere meisjes te praten waar hij seks mee gehad heeft, hij noemde ze zelfs wijven. Ik werd daarna ook een wijf genoemd. 

Na het afspraakje stuurde ik hem nog een bericht,  hij reageerde echt raar, dat hij mij geil vond en seks met me wilde.. Ik had er toch geen goed gevoel meer bij. Heb hem de dag erna, gewoon zonder nog wat te zeggen eigenlijk gewoon geblokkeerd, ik had het gevoel dat het toch niet ging werken en dat ik mezelf alleen maar in de problemen zou gaan werken. Wou niet dat hij me nog kon ompraten ofzo. Hij heeft geen moeite meer gedaan ofzo om contact met me te zoeken, dusja. 

nu de vraag, was dit idd een verkeerde jongen zoals mijn gevoel aangaf, of heb ik het verkeerd ingeschat?

bedankt voor het lezen 🙂 xxx

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @ Stay.Anoniem 

Tja, het is lastig. Waarschijnlijk had je jezelf niet om moeten laten praten. Maar je dacht dat het misschien later nog kon gaan klikken. Luister altijd naar je gevoel. Als je het goed met iemand kan vinden en je geeft je grens aan. Dan houd dat persoon er zich aan. Ik denk dat het geen verkeerde jongen is alleen iemand die gewoon slecht anderen kan inschatten.

Verder gewoon goed dat je hem hebt geblokkeerd als het allemaal een beetje stroef ging.

Gaat het goed met jou? Voel je je niet verkracht ofzo?

Groetjes NV

hey @NaamVergeten 

bedankt voor je antwoord :) 

je hebt vast en zeker gelijk dat ik me niet mocht laten ompraten, dat is nog een kwetsbaarheid waar ik aan moet werken. 

en jaa, misschien heb je wel gelijk,  hij zei me ook, altijd als ik iets met een meisje wil. Dan is er altijd wel iets dat ik verkeerd doe, maar ik weet niet wat.

Dat verklaard wel een hele hoop :)

Misschien voor mezelf wat rust te gunnen zal ik het hem niet kwalijk nemen 

en ja alles wel oké, voel me wel beetje schuldig maar voel me niet verkracht nee, gelukkig

 

 

Ik snap het wel dat je dit denkt, als je een relatie wou met deze jongen zou ik er persoonlijk niet mee doorgaan… 

Ik denk niet dat het een jongen zou zijn die echt om jou geeft als persoon, meer om jou lichaam.. wat die al in die screenshot zegt is dat die je alleen maar zo geil vindt en heel graag wilt neuken.. maar eigenlijk is het ook fijn als een jongen de kwaliteiten van je persoonlijkheden noemt en je waardeert als een human being (zo denk ik dan) 

 

Hopelijk kom je er wel uit maar dit is hoe ik denk :)

hey @Aggashaiy 

bedankt voor je reactie! 

Het is idd heel fijn als iemand je kwaliteiten en persoonlijkheden noemt en waardeert. Dat deed hij niet zo heel vaak eigenlijk, Hij zei ook dat hij graag heeft dat alles snel, snel gaat. Een relatie zal nooit gekomen zijn volgens mij of het zal dan heel onstabiel geweest zijn.

Ik moet me er nog even proberen over te zetten wat er gebeurd is :) 

Hey!

Als ik het zo lees, vooral jullie berichten, hadden jullie totaal andere ideeën bij deze date. Ik weet niet wat jij daarvan vind maar als iemand gewoon zegt dat hij 'je geil vind en seks met je wil' dan zou ik me echt afvragen met wie ik aan het appen was. Volgens mij was jij meer op zoek naar een serieuze relatie. Ik denk niet dat dit dan kan gaan werken.

Wat vond jij er eigenlijk van dat hij je dat ook appte?

Lucas

hey @Lucassss 

Ik was idd opzoek naar een serieuze relatie

wat vond ik ervan dat hij mij dat zo appte, wel.

Ik dacht in eerste instantie, het is wel heel eerlijk gezegd, en niet echt zo respectvol naar mij toe, naar mijn gevoel toch. Ik wist niet goed wat ik moest antwoorden op die berichten dus daarom zei ik gewoon, bedankt voor je eerlijkheid. Ik zie dat kindertelefoon mijn foto verwijderd heeft, whoops. Maar ja, Het zou idd toch niet gewerkt hebben.

 

 

Geen zorgen, er zijn genoeg jongens die wel netjes zijn en serieus in jou geïnteresseerd. Volgens mij komt dat helemaal goed en probeer gewoon uit de buurt te blijven van dit soort figuren dan maar! 

Reageer