Date met jongen. Cadeau tips

  • 10 February 2023
  • 13 reacties
  • 414 Bekeken

Reputatie 7
Badge +17

Ok, aankomende dinsdagavond heb ik een date met een jongen. Ik ben dus bloedzenuwachtig, niet alleen omdat het al een tijdje geleden is dat ik een date heb gehad maar ook omdat het sws de eerste keer voor mij is dat ik met een jongen afspreek (ben bi en heb alleen ervaring met meisjes. Niet zoveel hoor, 2 maar eigenlijk 😄).

Nu ben ik dus door de zenuwen helemaal vergeten een cadeautje voor hem te kopen. Dat moet dus morgen of maandag nog ff snel gebeuren (zondags zijn hier bijna geen winkels open)🤦🏻 Met lege handen aankomen vind ik ook niks.  Het probleem is dat ik dus helemaal geen inspiratie heb wat te geven. Bloemen en snoep houdt hij niet echt van vlgns mij dus dat valt al af. Ik kan gewoon echt helemaal nergens opkomen op het moment dus tips zijn welkom.

Ook tips/advies over wat ik kan verwachten van een date met een jongen zijn welkom. Is dat heel anders dan met een meisje? Of precies hetzelfde en moet ik me niet zo druk maken?

Het klinkt allemaal misschien stom maar ik ben gewoon heel erg nerveus en ik kan wel wat steun/advies gebruiken. 🙈

Alvast bedankt.

 


13 reacties

Reputatie 5
Badge +4

als ie sportief is misschien een voetbal of een lekker luchtje

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16 ,

ik ga proberen jou te helpen, terwijl ik zelf alleen maar wat aanrommel met jongens en nog nooit een echte date heb gehad….zover ben ik nog niet en ik heb zelfs nog geen tijd gehad om er een topic over te maken…

Ik ga je als eerste een ‘escape’ geven, voor het geval het je echt niet lukt om iets mee te nemen voor hem naar jullie eerste date….en die verzin ik nu, terwijl ik dit typ………..of het de beste tip is, idk, maar hier komt ie...je hebt niks bij je en je zegt: ‘ik heb niks voor je meegenomen hoor……..was ik ook niet van plan, dus …....gelijk een kut stemming en iedereen huilen 😂, maar dan haal je je tellie tevoorschijn en zegt 'tsja ik kon niks bedenken, echt helemaal niks ……...leukers dan een selfie van ons samen en die ga ik nu maken en dan printen en in een leuk lijstje stoppen en aan mijn moeder geven ….hij weer teleurgesteld…..maar je was nog niet uitgesproken, dus je maakt je zin af en zegt ‘en pas als mijn moeder 'm gezien heeft en een traantje weggepinkt heeft, geef ik 'm aan jou’ 😃 en dan geef je 'm een knuffel ofzo.

Ik ga dit alvast sturen en dan nadenken over een ander cadeautje 🎁

En jij hebt dan ook meer tijd om iets fatsoenlijks voor hem te halen als je geschrokken ben van deze onbruikbare tip 😉

 

Gr. MickeyMouse 😁

 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @tim16 ,

 

kun je je nieuwe date een beetje omschrijven en iets over hem vertellen… waar jullie elkaar van kennen ….gwn wat je kwijt wilt en wat het miss makkelijker maakt om een cadeautje wat bij hem past te bedenken.

Wat voor soort date wordt het, ik bdl is het iets gaan drinken of eten of naar een kermis of  samen wandelen of ….

 

Ik snap dat je hem nog niet echt goed kent als het jullie eerste date is, tenzij je hem al langer kent, maar de vonk pas nu is overgeslagen.

 

Ook tips/advies over wat ik kan verwachten van een date met een jongen zijn welkom. Is dat heel anders dan met een meisje? Of precies hetzelfde en moet ik me niet zo druk maken?

lastige vraag voor een gay jongen die zelf nog nooit een date heeft gehad, iig niet een echte date met een meisje sws niet, maar ook nog niet met een andere jongen.

Ik denk op zich dat het niet veel anders hoeft te zijn. Je wilt elkaar beter leren kennen en je verliefde gevoelens tonen, dus ja. Ik ga er nog verder over nadenken en ondertussen steek ik er zelf ook nog wel iets van op, denk ik.

 

Het klinkt allemaal misschien stom maar ik ben gewoon heel erg nerveus en ik kan wel wat steun/advies gebruiken. 🙈

 

ik weet precies wat je bedoelt 😊

Ik ga nadenken en een zak chips open trekken 🧀 & onion, maar ik kon geen plaatje van uien vinden 😋 

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +14

@tim16 

 

…...en een check, dus ff w88 totdat ie hierboven komt te staan

 

Gr. MickeyMouse

Reputatie 7
Badge +17

@anoniempjehoi123 bedankt voor de tips

@MickeyMouse ook bedankt voor het meedenken.  Zal je tips onthouden als allerlaatste redmiddel 😂

 

 

 

Hey Tim, 

Ik weet niet of hij een beetje van de sieraden is, maar als hij wel het een en ander aan sieraden draagt is het misschien leuk om iets van een armband of een ring ofzo te kopen. Is altijd wel leuk en hoeft niet prijzig te zijn. En voor de rest inderdaad zoals eerder genoemd iets van een luchtje is ook altijd wel leuk. 

Hopelijk heb je hier iets aan :)

Veel succes en de groetjes van Djabbo!

Reputatie 7
Badge +14

@tim16 ,

 

ik zou er niet al te veel geld aan uitgeven, misschien een leuke gadget, ook al weet ik niet wat, maar miss zie je iets bij de action of big bazar of in een andere leuke winkel of gewoon een leuke kaart waar je opschrijft dat je het leuk en spannend vindt om een date met hem te hebben. Een sleutelhanger of iets kleins als aandenken? Het is tenslotte jullie eerste date...

of je kijkt ff

First date teens:

 https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/first-dates-teens/  je kunt vlgs mij gratis account maken

https://www.npostart.nl/first-dates-teens/06-06-2022/VPWON_1336486 moet je NPO plus hebben geloof ik

 

Miss kun je die ook wel ergens anders vinden…..

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +17

@Djabbo en @MickeyMouse  bedankt voor de tips. Hij vindt ringen wel leuk dus ik denk dat het zoiets gaat worden.

kun je je nieuwe date een beetje omschrijven en iets over hem vertellen… waar jullie elkaar van kennen ….gwn wat je kwijt wilt en wat het miss makkelijker maakt om een cadeautje wat bij hem past te bedenken.

Wat voor soort date wordt het, ik bdl is het iets gaan drinken of eten of naar een kermis of  samen wandelen of

We kennen elkaar van het werk. Nu een week of 4. Hij is redelijk sportief. Doet net als ik veel aan hardlopen.  Verder weet ik nog vrij weinig van hem eigenlijk.

Dinsdag gaan we naar de bios en daarna nog wat drinken.

 

k zou er niet al te veel geld aan uitgeven, misschien een leuke gadget, ook al weet ik niet wat, maar miss zie je iets bij de action of big bazar of in een andere leuke winkel of gewoon een leuke kaart waar je opschrijft dat je het leuk en spannend vindt om een date met hem te hebben. Een sleutelhanger of iets kleins als aandenken? Het is tenslotte jullie eerste date…

 

Precies, te duur hoeft het ook niet te zijn. Een kaartje wil ik er sws wel bij doen.

 

Nogmaals bedankt voor de tips allemaal. Hier kan ik wel wat mee.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Djabbo  en @tim16 ,

 

ik heb totaal geen ervaring met daten en wat je dan kunt geven, maar is een ring op een eerste date niet te snel….sorry ik wil niks verpesten, maar vroeg me af of het wel kan

Ik bedoel een ring voor om je vinger is soort van als je al hebt toch of niet, dus na en tijdje of bedoel je een ring voor in je oor of neus ofzo, want dat vind ik anders voelen.

Zelf heb ik gaatjes in mijn oren en een oorring die ik cadeau krijg zou ik sws wel indoen en ook nog wel eens dragen als het niks wordt en een ring voor om mijn vinger dan miss niet meer….kwestie van gevoel, denk ik of niet?

Miss als hij ook gaatjes heeft of al ergens een piercing zou een piercing cadeau geven ook een idee zijn, misschien. Oorknopjes of zo'n staafje of zoiets. Dat zou ik sws een mooi aandenken vinden, ook voor als het niks wordt.

Sorry, ik bedoel het niet negatief, terwijl het wel zo over komt en jullie elkaar vast zo leuk vinden dat het allemaal wel goed komt.

 

Btw, weet je al welke film je wilt gaan zien? Ik zou heel graag Close willen zien? Ja, ik snap dat ik er niet bij ben, het is ook maar een tip. Bij ons in de bioscoop draait ie niet. Dichts bij zijnde is een cinema in België, maar het lijkt mij een leuke film.

 

https://www.youtube.com/watch?v=-FpnF_i8tek

CLOSE| Officiële Trailer Nederland

en

https://www.pathe.nl/film/26434/close

Leo en Remi, 13, zijn vrienden zo lang ze zich kunnen herinneren. De vriendschap is vrolijk, intens en bovenal onafscheidelijk. Toch lijkt een ogenschijnlijk onschuldige gebeurtenis genoeg om hen uit elkaar te drijven. Vol onbegrip zoekt Leo toenadering tot de moeder van Remi.

--

Zelf heb ik al heel wat interviews gezien met die jongens en de regisseur en alleen daardoor wil ik die film sws zien. Ze zijn ondertussen al 2 of 3 jaar ouder geloof ik.

 

Of gaan jullie liever naar een actiefilm ofzo?

 

Gr. MickeyMouse

 

Ik ben natuurlijk geen jongen,  maar voor mij hoeft een cadeautje bij een eerste date niet.  Dat schept ook een soort van verwachtingen.  Als je wel iets geeft doe dan iets kleins maar grappigs.

Reputatie 7
Badge +17

@MickeyMouse Snap ik van die ring. Hij draagt ook graag armbanden en ik heb al een mooie, niet zo dure gezien dus misschien dat ik daar voor ga.  Die kan die dan ook nog dragen als het niks wordt (ga ik niet van uit natuurlijk).  We gaan naar Plane, gewoon een actiefilm.😄

@Mimo Dat is ook wel een goed punt. Als het bijv. een blind date of zo was geweest of we zouden elkaar nog maar een paar dagen kennen zou ik het ook niet doen. Tja, ik vind het ook gewoon leuk om cadeautjes te geven.😄 Zeker aan mensen die ik echt echt leuk vind.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @tim16 ,

@MickeyMouseSnap ik van die ring.

 

ik legde het miss een beetje rottig uit, maar jij snapt wel wat ik bedoelde, geloof ik

 

Hij draagt ook graag armbanden en ik heb al een mooie, niet zo dure gezien dus misschien dat ik daar voor ga.

 

cool, hij boft maar met jou

 

  Die kan die dan ook nog dragen als het niks wordt (ga ik niet van uit natuurlijk).

 

haha, ja, ik bedoelde meer over die ring als je eerst hebt en het dan rottig uit gaat dat je zo'n ring dan niet zo snel meer zou dragen en bij een armband vind ik dat anders. Ik bedoel ik zou iets dat ik krijg uit liefde  altijd koesteren of hoe je dat ook zegt. En natuurlijk ga ik er vanuit dat het wel goed gaat.

 

  We gaan naar Plane, gewoon een actiefilm.😄

leuk

 

@MimoDat is ook wel een goed punt. Als het bijv. een blind date of zo was geweest of we zouden elkaar nog maar een paar dagen kennen zou ik het ook niet doen.

 

is het soort van aan of nog niet officieel, ik ben nieuwsgierig en ik vind het leuk om te volgen. Heb je het al  aan iemand verteld, behalve aan ons een beetje

 

Tja, ik vind het ook gewoon leuk om cadeautjes te geven.😄 Zeker aan mensen die ik echt echt leuk vind.

oh je bent gwn een hele leuke, lieve jongen, maar helaas al (bijna?) bezet

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +17

ik legde het miss een beetje rottig uit, maar jij snapt wel wat ik bedoelde, geloof ik

 

Niet rottig hoor. Snap wat je bedoelt.

 

is het soort van aan of nog niet officieel, ik ben nieuwsgierig en ik vind het leuk om te volgen. Heb je het al  aan iemand verteld, behalve aan ons een beetje

Het is wel soort van aan denk ik. M’n ouders weten er ook van.

 

 

Reageer