Vraag

date ideeen half jaar samen

  • 22 August 2023
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Heyyy,

nou zoals de titel van deze topic al zegt ben ik binnenkort een half jaar samen met mijn vriend en nu wil ik iets leuks met hem doen maar weet niet goed wat 😬 iemand tips/leuke ideeen om samen te doen? en wat vinden jongens leuk om te doen met hun vriendin en leuk om te krijgen ( cadeautje 🤗 )

Thxx alvast voor de tips en ideeen xx Hello Hello 🌈


2 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Ik weet niet wat voor dingen jullie leuk vinden om te doen maar misschien is een bake off leuk? Dus dat jullie beiden taarten maken en versieren en kijken welke de beste is? Dan kunnen jullie ze ook nog eens samen eten. Je hoeft niet perse 2 hele taarten te maken maar het kunnen ook cupcakes of iets kleiners zijn.

Ik heb zelf geen vriend maar ik denk dat dit wel gewoon leuk is voor iedereen 

Als cadeautje kan je zijn favoriete snacks kopen en dan gewoon leuk inpakken in een tasje ofzo. Dat is altijd wel leuk om te krijgen en geven!

Hey, mijn vriend en ik koken wel eens samen, is altijd super gezellig ( muziekje op en mocht je al 18 zijn Miss lekker drankje erbij) . Je kunt ook op tiktok kijken daar hebben mensen soms ook leuke ideeën.  Mocht een van jullie een scooter rijbewijs hebben kunnen jullie ook leuk gaan touren en onderweg ergens eten of een picknick ofzo. Een picknick op het strand is ook leuk als je daar in de buurt woont. 
 

cadeau tips!

geen idee hoe oud jullie zijn, maar mijn vriend is soms echt nog een klein kind maar wij hebben elkaar wel een een Lego set gegeven, klinkt kinderachtig maar je hebt echt mooie Lego sets( ik kreeg bijvoorbeeld van die Lego bloemen en ik heb hem een lego motor gegeven omdat hij erg van motors houd)  en het kan ook nog een leuk zijn om samen te doen .  Ik stuur trouwens sws altijd een persoonlijk kaartje via Greetz ofzo, die laat ik dan bij hem verzorgen en vertel ik hem niks over zodat het een leuke verassing is als hij thuis komt. 
 

verder sws een tip! 
misschien klinkt dit dom maar mijn vriend kan soms een beetje vergeet achtig zijn of ik hecht ergens meer waarde aan dan hij, maar zorg er wel voor dat hij ook op de hoogte is dat jullie bijna een half jaar samen zijn en dat dit voor jou belangrijk is en dat je graag iets samen wil doen, het zou namelijk lullig zijn als hij geen idee heeft wat er aan de hand is.

Reageer