Skip to main content
Vraag

Date ideeën

  • 28 November 2023
  • 4 reacties
  • 83 Bekeken

hey allemaal, ik heb nu bijna 2  maanden met mijn vriendin en we willen graag een keer leuke dingen doen enzo alleen onze ideeën zijn een beetje op, heeft een van jullie nog leuke ideeën?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Je zou hier nog eens kunnen kijken:
https://www.cosmopolitan.com/nl/liefde-en-sex/a13117966/wat-te-doen-op-je-eerste-date-met-deze-dates-leer-je-elkaar-beter-kennen/

Reputatie 2
Badge

dankjewel

Reputatie 7
Badge +19

Hoi, een dagtripje naar een leuke stad kan heel gezellig zijn bijvoorbeeld, met een jongeren dagkaart van de ns ofzo. Heb ik ook gedaan met mijn lief en we hebben al eens Amsterdam, Groningen, Utrecht,  Deventer, Enschede, Hengelo, Amersfoort, Nijmegen en Zwolle bezocht. En al die steden zijn anders en heel gezellig! En als je daar bent, zie je vanzelf allerlei leuke dingen om te bekijken. Als je van skaten houd zit er in Hengelo een top skate park bv. We hadden ook een museum (ja dat klinkt saai maar was leuk) in Hengelo bezocht waar je overal in mocht en aan mocht zitten, grote machines en oude telefoons en games doen. Erg leuk, en in Deventer met een bootje op de IJssel voor maar een euro, zulke dingen. Of een dierenpark bezoeken kan ook leuk zijn. Sommige boerderijen kun je ook bezoeken en dan mee helpen ofzo. Ik noem maar een paar dingen 😊

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 2
Badge

Heel erg bedankt!!

Reageer