Vraag

Date ideeën

  • 7 April 2022
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik vroeg me af wat voor leuke dingen je kan doen als date


4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

hii hier wat ideeen:

  • picknick (wnr t weer lekker weer is want nl in april heeft meestal rotweer lol)
  • wandelen in een park ofz en dan snacks kopen bij de supermarkt

uhm ja dat was het want ik kan niks meer bedenken sorry-

muziek is sws altijd leuk om erbij te doen, succes :)

Reputatie 3
Badge

Een biosje pakken is altijd leuk!

Reputatie 7
Badge +2

Naar de bioscoop.  Naar de park . Samen hand in hand op de strand lopen . Naar de café . Naar de snackbar.  Naar een chic restaurant.  Naar een feestje.  Samen dansen in de discotheek.  Samen lachen . Thuis samen een filmpje kijken. Bij de bibliotheek samenwerken . Samen winkelen.  Samen skateboarden of skaten.  Samen fietsen of hardlopen.  Samen hand in hand een ijsje halen . Samen naar de voetbalwedstrijd kijken.  Samen een feestje houden . Elkaar zoenen in de boom . Samen naar de televisie kijken en knuffels geven. Logeren bij elkaar . Samen huiswerk maken.  Samen boeken lezen . Hand in hand lopen naar school . Samen picknicken. Samen babysitten .... nog veel meer

 

Emma

Reputatie 7
Badge +9

Hey als het is je eerste date is is het verstandig om iets te doen waar je moet praten. Zo leer je elkaar niet goed kennen en het kan zelfs ongemakkelijk worden. 

Dus een bioscoop is niet ideaal, aangezien je alleen samen zit voor een tijdje. Alleen naar de bios gaan voor de 1e date als je elkaar al een tijdje kent en heel erg veel heb gepraat. 

Groetjes, Sano07

Reageer