Vraag

date ideeën

  • 20 February 2021
  • 13 reacties
  • 204 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hallo ik ben stapel verliefd op een meisje, we zijn allbei 13 jaar en ze weet dat ik haar leuk vind, en ze wilt mij beter leren kennen om er achter te komen of het van 2 kanten komt, ik wil haar graag meenemen naar een leuke en beetje romantische date, ik wil haar ook op die date om verkering vragen, heeft iemand leuke ideeën? (Het liefst Corona proof)


13 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Als je het corona proof wilt moet je thuis iets doen, of wachten of de bios weer opengaat ofzo...

Reputatie 7
Badge +19

Een wandeling maken? Misschien op strand als je daar in de buurt woont.

Reputatie 7
Badge +19

Of thuis samen een film kijken

Badge

Hoi, Twan 64

Als het weer wat warmer word kan je misschien gaan picknicken in het park. Een romantische film kijken kan ook.

Reputatie 2
Badge +1

Als je het corona proof wilt moet je thuis iets doen, of wachten of de bios weer opengaat ofzo...

Oja bios is ook een leuk idee! Maar ja dat doen we dan wel als 2de date als de eerste is geslaagd, haha

Reputatie 2
Badge +1

Hoi, Twan 64

Als het weer wat warmer word kan je misschien gaan picknicken in het park. Een romantische film kijken kan ook.

Leuk idee!

Reputatie 2
Badge +1

Een wandeling maken? Misschien op strand als je daar in de buurt woont.

 

 

dat is wel ver weg ja

Reputatie 2
Badge +1

Of thuis samen een film kijken.

 

 

We kennen elkaar nog niet heel goed, paar keer afgesproken met vrienden en verder niet dus ja dan is samen film kijken best awkard 😂

Hallo Twan64 :)

Gewoon met haar een wandeling maken op 1.5m.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 2
Badge +1

@TheMightySlayer 

 

Op 1,5 meter hoeft niet hoor🙈

Je zei coronaproof :wink:

Reputatie 4
Badge +3

ja ikzelf ben een meisje van 13 en een vriendin van mij had toen de bios nog open was daar een keer een date maar ik zou dat idd niet als 1ste date aanraden want toen was het best ongemakkelijk voor haar en als je dan heel lang bij elkaar zit kan het ook awkward worden. Ik zou idd gewoon gaan wandelen of picknicken ofzo want dat vinden meiden heus wel leuk en omdat het buiten is is het ook wat fijner ofzo.

Als je haar beter wilt leren kennen zou ik de vios afraden. 2 uur+ naast elkaar zitten zonder dat je kan praten.

Reageer