Vraag

date idee verjaardag?

  • 13 April 2022
  • 9 reacties
  • 145 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Yooooo, hoi.

Ik (15,bijna 16) heb sinds vorige week een vriend (vrijdag wordt ie 19 niet haten op de leeftijd, leg ik aan het eind wel uit)šŸ„°šŸ„³šŸ„³,

maar meneer is dus vrijdag jarig en ik heb GEEN idee wat ik moet doen voor zijn verjaardag. Ā 

Ik heb tot nu toe een stoereĀ zonnebril voor in zijn auto (hij heeftĀ een week terug zijn rijbewijsĀ gehaald)Ā en een mini compas voor op scoutingkamp aankomendeĀ zomer en ik maak altijd zelf verjaardagskaarten. Ā Maar nu zit ik te denken, moet ik ook nog iets kwa een date doen of is naar hem toe komen met zijn verjaardag genoeg? Ik vind dat zelf heel lastig.

Hij is gek op Dakar, F1, scouting en (legaal) vuur stoken met de groep, dus als iemand iets weet laat maar ff weten.

Ā 

Ā 

Ā 

Ā 

ff kleine uitleg waarom hij zoveel ouder is (ik merkte met een oudere topic dat mensen daar moeite mee hadden ofzo): Ik wordt 16 dit jaar, hij dus 19, maar mentaal zitten we redelijk op 1 lijn, want hij heeft vmbo gedaan en zit nu op mbo, ik doe nu 4vwo, dus dat trektĀ ook weer recht kwa slimheid en mentale ontwikkeling vind ikĀ (geen idee hoe dat er later uit gaat zien, maar ga ik nu niet over nadenken). Kwa relaties ook wel, want ik ben zijn eerste vriendin en ik heb eerder wel kort een vriendje gehad, maar niet heel lang/serieus (2 weken ofzo). Ouders doen er van beide kanten niet moeilijk over, vrienden accepteren hem en we zijn gek op elkaar, dat vind ik belangrijkste.Ā 

Ā 

Gr Ranger13


9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ik zou het aan hem zelf vragen.

En ik ben okƩ met de leeftijd hij mag je niet misbruiken.

Wilhelmavemela.

Reputatie 3
Badge +3

@wilhelmavemelaĀ ja heb ik alĀ gedaan gehad, gewoon gevraagd: hey wat doe/wil je voor je verjaardag? en toen kreeg ik terug: ja ik kan dan niet lopen, maar wilde anders iets later doen en kwa cadeautje verzin maar wat, komt vast goed.

daar had ik dus weinig aanšŸ˜…

Reputatie 7
Badge +19

Maar hoezo kan hij niet lopen?

En vraag dan wanneer hij het wil doen en wat hij dan wil doen.

Wilhelmavemela.

Reputatie 4
Badge +2

Hey,

Ik ben zelf ook gek op scouting. Als ik een vriendin zou hebben, zou ik het heel leuk vinden om samen een keer (lekker romantisch) bij een kampvuur gaan zitten.

Groetjes van Samuel

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik ben ook scout šŸ˜‰ en dat mini kompas heb ik vandaag ook gekocht hahaĀ  šŸ™‚ staat wel in ā€œ verslag van je dagā€ .Ā  Maareee..ja wat kan je nog meer doen. Misschien kun je naar een sloperij gaan en een oude velg kopen voor weinig. En in zo'n velg kan je geweldig vuur bouwen.Ā  Of een fire starter kit ? Ook altijd goed. Kampvuurbundel met wat schuinere liedsje , kun je ook zelf maken.Ā  Of je maakt een soort mand met allemaal lekkers voor op of bij het kampvuur, stokbroodjes, marshmallows , engeltjes te paard ( zie topic ā€œreceptenā€) en wat drinken er in en alufolie en speklapjes of zo, beer can chicken is ook altijd super om te doen, en dat gaat letterlijk in het vuur.Ā  Dat zou je allemaal in die mand kunnen doen en er dan samen bij dat vuurtje een geweldige middag/avond hebben.

Groetjes Liefs Julian X ( waterscout)

Reputatie 3
Badge +3

Maar hoezo kan hij niet lopen?

En vraag dan wanneer hij het wil doen en wat hij dan wil doen.

Wilhelmavemela.

hij heeft een ijzeren pin in zijn voet om de boel recht te laten zetten, maar wel goeie tip

Reputatie 3
Badge +3

Hoi ik ben ook scout šŸ˜‰ en dat mini kompas heb ik vandaag ook gekocht hahaĀ  šŸ™‚ staat wel in ā€œ verslag van je dagā€ .Ā  Maareee..ja wat kan je nog meer doen. Misschien kun je naar een sloperij gaan en een oude velg kopen voor weinig. En in zo'n velg kan je geweldig vuur bouwen.Ā  Of een fire starter kit ? Ook altijd goed. Kampvuurbundel met wat schuinere liedsje , kun je ook zelf maken.Ā  Of je maakt een soort mand met allemaal lekkers voor op of bij het kampvuur, stokbroodjes, marshmallows , engeltjes te paard ( zie topic ā€œreceptenā€) en wat drinken er in en alufolie en speklapjes of zo, beer can chicken is ook altijd super om te doen, en dat gaat letterlijk in het vuur.Ā  Dat zou je allemaal in die mand kunnen doen en er dan samen bij dat vuurtje een geweldige middag/avond hebben.

Groetjes Liefs Julian X ( waterscout)

oh dat zijn ook leuke ideeĆ«n voor de groepsavond gewoon (ik zit bij de explorers, landscouting denk ik dat dat gewoon is) , en we bouwen bijnaĀ iedere week vuurtje met zā€™n allen, ook buiten scouting om. Thnx!

Reputatie 7
Badge +19

Oh heftig.

Wilhelmavemela.

Vertel je hoe het afloopt?

Reputatie 3
Badge +3

Oh heftig.

Wilhelmavemela.

Vertel je hoe het afloopt?

Zijn voet gaat goed, heeft ie geen last van en de pinĀ mag er over een paar weken uit. Hij vond de cadeautjes super leuk en de kaart die ik had gemaakt super gaafšŸ„°

Reageer