Skip to main content
Vraag

Crushh

• October 5, 2025
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hi hii mensenn, Ik ben een 13 jarig meisje en ik vind al best wel lang een 15 jarige jongen leuk. Ik weet dat de age gap misschien groot klinkt, mr kben (niet pick-me bedoelt) best volwassen voor me leeftijd en word vaak ouder ingeschat. Ik ben op zich wel populair en heb veel vrienden, ook oudere. Ik vind deze jongen dus echt al heel lang leuk, mr kweet niet of hij mij leuk vind. Hij kijkt me wel veel aan en dropt soms hints. Op onze school is reputatie best wel belangrijk, dus ik durf eig geen stap te zetten mr dat wil ik eig wel gaan doen. Het probleem is alleen dat hij een tweelingzus en een jonger zusje heeft. De oudste is best aardig, mr kan wel roddelen enzo en is best populair, de jongere daarentegen kan veel rodellen, ik weet ni of ze aardig is en ze is niet heel populair. ik wil niet gepest gaan worden ofzooo, what should i dooo??
-XOXO J

5 reacties

An0niemmeisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 5, 2025

Hee J.  Ik snap je helemaal ik zou gewoon af en toe een gesprek met die zus aangaan en als hij je hints geeft vind hij je sws leuk anders zou hij dat niet doen zo werken jongens gewoon. En ik betwijfel of je gepest gaat worden als je met iemand praat? Dat zou namelijk best apart zijn. Soms moet je gewoon denken : ‘wat boeit het wat iedereen denkt?’. Je hoeft niet meteen zn nummer te vragen zelf vind ik he leuk als de jongen dat doet. Maar praat gewoon met m of met zn zussen. Miss kan je ervoor zorgen dat je een moment alleen met m bent.

XXX An0niemmeisje

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 5, 2025

Ik snap dat je het best spannend vindt met die jongen en zijn zusjes, vooral omdat je niet gepest wil worden of dat er geroddeld wordt. Je hoeft niet meteen te zeggen dat je hem leuk vindt, je kan eerst gewoon wat vaker met hem praten en lachen. Dan merkt hij misschien dat je aardig bent.

Kijk ook goed hoe hij doet als jij erbij bent, misschien vindt hij jou ook leuk! Vertel niet meteen alles aan iedereen, want soms roddelen mensen en dat is niet leuk. Praat met een vriendin die je vertrouwt, die kan je helpen als je bang bent. En als er iets vervelends gebeurt, moet je het aan een leraar of je ouders vertellen. 

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 6, 2025

Onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon

@Wolf Thx voor je reaaa, het probleem is dus een beetje dat ik nog nooit echt de kans he gehad om tegen m te praten iggg

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 6, 2025

Onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon

@An0niemmeisje jaaa ik wil eig echt een keer met dat zusje of de tweelingzus vriendinnen worden of kletsen ofzooo, mr kheb  nog niet echt de kans gehadd. Kga kijken of er ooit een moment komt.
Thx voor je reaaa<3

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 7, 2025

@Wolf Thx voor je reaaa, het probleem is dus een beetje dat ik nog nooit echt de kans he gehad om tegen m te praten iggg

Je kan gewoon klein beginnen hoor! Je hoeft niet meteen te zeggen dat je hem leuk vindt ofzo. Je kan gewoon een keer lachen als hij naar je kijkt of vragen “weet jij welk lokaal het is?” of “vond jij de toets ook moeilijk?”. Dat lijkt gewoon normaal, maar zo praat je toch met hem.

En als dat nog te spannend is kan je ook gewoon een keer iets sturen op Insta of Snapchat, dat is minder eng. Het is ook helemaal niet erg dat je nog nooit hebt gepraat, want iedereen begint ergens. Gewoon een klein dingetje doen, en dan wordt het steeds makkelijker. ✨

xx liefs Wolf 🐺