Vraag

Crush ziet mij niet staan help!

  • 10 April 2021
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Hoi allemaal,

Sinds december 2020 heb ik contact met een jongen 

vlak daarna kregen we gewoon fix enz 

We gingen een keer afspreken met een groepje en hij kwam ook en het was gewoon gezellig enz

via snap hadden we echt leuke gesprekken en hartjes sturen , vragen hoe t gaat en slaaplekker / goeiemorgen persoonlijk sturen… 

Toen de scholen deels weer open gingen zagen we elkaar best vaak 

mijn vriendin zit bij hem in de klas en ik ging dus die tijd wel eens mee met me vriendin in hun klas tijdens hun les, vanaf daar ging het allemaal minder want via snap kreeg ik droog andwoord en snapte hij me niet meer en zagen we elkaar alleen nog maar op school

Nu op school zegt hij ook geen hoi ofz als die me ziet 

ik denk dat ik een crush op hem heb..

ik vroeg hem of er iets was met hem dat die zo doet de laatste tijd alleen hij zegt dat die het druk heeft enz maar 

Mijn vriendinnen zeggen laat hem gaan en zet het uit je hoofd je verdient beter maar ik heb het geprobeerd maar het lukt echt niet 

heeft iemand tips ??!


3 reacties

Badge

 
(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Als je hartjes stuurd kan ook vriendschappelijke nog dan heb je niet gelijk fix

Hey,

Leuk dat jullie zo goed contact hadden en ontzettend jammer dat hij jou min of meer gewoon in de kou laat staan. Ik ben bang dat hij een ander heeft gevonden want als je druk bent, is het echt niet zo dat je dan opeens geen contact meer met iemand wil hebben.

Ik ben het met je vriendinnen eens, hoe moeilijk het ook is: zet hem uit je hoofd, ‘he ain’t worth it’!

Er komt echt wel iemand anders op je pad, dat weet ik zeker. Succes!

Reputatie 6
Badge +12

Het is moeilijk maar zet hem uit je hoofd of probeer dat ten minste. Misschien wou hij het toch niet en je kan hem zoiezo niet dwingen.

Reageer