Vraag

crush vragen voor valentijn

  • 30 January 2024
  • 15 reacties
  • 196 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

ik vind een meisje in mijn klas heel leuk maar ik durf haar niet te vragen voor Valentijn en ik weet ook niet welk kluisje ze heeft dus ik kan ook geen briefje ofzo in haar kluisje doen. heeft iemand tips ofzo wat ik wel kan doen? 


15 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hey ik ben zelf een meisje dus ik ga je proberen te helpen :)

Heb je al veel contact met haar en weet je of jullie een beetje flirten? Zo niet, maak dan wat contact met haar of als je in een groepje moet werken zeg je: "hey zullen wij samenwerken?

 

Voor valentijnsdag moet je even goed opletten. Als je in regio zuid woont, heb je die week carnavalsvakantie. In regio noord en midden is het pas een week later.

Persoonlijk zou ik haar niet via een briefje vragen ofzo, ik vind dat zelf niet zo leuk. En als je het face to face vraagt dan laat je zien dat je zelfvertrouwen hebt. Wat meiden echt heel aantrekkelijk vinden. Maar ja dat gaat natuurlijk weer tegen het idee van valentijnsdag in. 

 

Laat je updates achter? Ben benieuwd hoe het verder gaat :)

Reputatie 4
Badge +3

Hii! 

 

Weet je misschien waar ze woont? Anders kan daar iets leuks laten bezorgen / door de bus doen, en anders een van haar vriendinnen of de conciërge vragen welk kluisje van haar is. 

 

succes! 

 

xoxoxo

Reputatie 2
Badge +1

@Ik_wil_anoniem_blijven we hebben niet veel contact en ik heb haar snap ook niet maar ik zie haar soms wel naar me kijken in het klaslokaal of in de aula

Reputatie 7
Badge +7

Hoeft ook niet, gewoon vrienden worden is stap 1, stap 2 is zeggen dat je haar leuk vind face to face.

Mits ze zelf ook interesse toont natuurlijk

Laat zeker weten hoe het gaat :) succes

Reputatie 2
Badge +1

update: ik ben er achter gekomen dat ze al een andere jongen leuk vind dus ik ga haar niet meer vragen.

Reputatie 7
Badge +7

update: ik ben er achter gekomen dat ze al een andere jongen leuk vind dus ik ga haar niet meer vragen.

Ah oké. Shit zeg! Maar blijf in jezelf geloven er komt vast wel iemand anders op je pad.

Toch netjes van je dat je haar dan verder met rust laat :)

Reputatie 4
Badge +3

@gwnbenjamin oooh nee wat jammer zeg!! Maar gelukkig zwemmen er genoeg vissen in de zee. Hopelijk kom je snel een nieuwe meisje tegen, mocht je daar ooit advies over willen hebben dan weet je ons te vinden op het forum. 
 

Xoxo

Reputatie 2
Badge +1

@gwnbenjamin oooh nee wat jammer zeg!! Maar gelukkig zwemmen er genoeg vissen in de zee. Hopelijk kom je snel een nieuwe meisje tegen, mocht je daar ooit advies over willen hebben dan weet je ons te vinden op het forum. 
 

Xoxo

Dankjewel @Iertje10x 

Reputatie 7
Badge +7

Jammer om te horen man, hat het je gegund.
Maar zoals @Iertje10x zijn er veel andere meisjes, moet zelf ook naar een nieuw iemand opzoek gaan

Laat weten als je een nieuw meisje op je oog hebt ;)
Succes

Reputatie 7
Badge +7

Ah shit, ben erin getrapt, in je Rick Roll link🤣

Reputatie 4
Badge +3

Jammer om te horen man, hat het je gegund.
Maar zoals @Iertje10x zijn er veel andere meisjes, moet zelf ook naar een nieuw iemand opzoek gaan

Laat weten als je een nieuw meisje op je oog hebt ;)
Succes

Wat jammer @ItzJustin  Heb je alweer een nieuw iemand op het oog????👀

Reputatie 2
Badge +1

Ah shit, ben erin getrapt, in je Rick Roll link🤣

Hahahahah

Reputatie 2
Badge +1

Jammer om te horen man, hat het je gegund.
Maar zoals @Iertje10x zijn er veel andere meisjes, moet zelf ook naar een nieuw iemand opzoek gaan

Laat weten als je een nieuw meisje op je oog hebt ;)
Succes

Wat jammer @ItzJustin  Heb je alweer een nieuw iemand op het oog????👀

Nee nog niet 

Reputatie 7
Badge +7

Wat jammer @ItzJustin  Heb je alweer een nieuw iemand op het oog????

Ik niet, ga maandag opzoek op school :)

Moet ook niet haasten, kan even duren, ik word niet zomaar 1-2-3 verliefd, heeft een beetje tijd nodig.

Reputatie 4
Badge +3

Hii @ItzJustin 

 

Jaa tuurlijk, het is leuker als je er zo tegen aan loopt. Maar een beetje rondkijken is nooit verkeerd. 🐔

Had het leuk voor je gevonden als je weer iemand tegen was gekomen

 

succes maandag 

 

xoxoxo

Reageer