Skip to main content

Crush vragen voor iets te doen

• October 16, 2025
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hey iedereen Anoniempje hier!

Ik heb een crush en ik wil heel graag een iets doen met haar. Maar ik weet echt niet wat ik moet zeggen/doen. Hebben jullie ideetjes wat ik kan zeggen en wat ik kan doen met haar? 

Groetjes Anoniepke.

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 17, 2025

Wellicht kan je beginnen met een simpel gesprek. Vraag iets over haar interesses, zoals wat voor muziek ze luistert, wat haar favoriete films zijn, of of ze van bepaalde hobby's houdt. Zo kom je elkaar toch een beetje te kennen, en is het ook nog gezellig samen.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • October 17, 2025

@Wolf Dat hebben we al gedaan, ik  zit al 4 jaar met haar op school. Maar het is al 2 jaar dat ik haar echt leuk vindt en dat we sturen met elkaar. Ik wil haar eens uitvragen maar ik ben heel bang of onzeker ofzo om het te vragen. Ik weet ook niet wat we zouden moeten doen .

Forum|alt.badge.img
  • November 23, 2025

heyyy!!! ik ben zelf een meisje van 14(bijna 15!!) en zit in 4vwo, 

ik zou, persoonlijk en niet via snap ofz, vragen of ze zin heeft om een x een ijsje te gaan halen, of samen nr het centrum te gaan. als ze jou ook leuk vindt dan maakt het eigenlijk niet uit wat je voorstelt om te doen want dan vind ze het al leuk dàt je vraagt om iets te gaan doen.