Vraag

Crush vragen

  • 15 November 2021
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hi,

ik ben een jongen van 14 en heb ongeveer 3 jaar een crush op een meisje van 14. Ongeveer een jaar geleden heb ik het contact met haar opgenomen via Whatsapp en sinds eind zomervakantie 2021 spreken we elkaar ook in het echt en spreken we regelmatig af. Ze weet volgens mij al dat ik een crush op haar heb, alleen hebben we het hier nooit over gehad. Sinds twee weken doet ze anders tegen mij. Ze lacht om al mijn grappen, vraagt soms als ik in de stad ben of ze het goed vind dat ze met me meeloopt door de stad, enz. Dat viel me op en vorige week kwam haar beste vriendin en een goede vriend van mij naar mij toe en zeiden dat ze een crush op me begint te krijgen. Daar kreeg ik natuurlijk een flinke boost op mijn zelfvertrouwen van en ik voelde me die dag veel beter. Al mijn vrienden op school zeggen dat ik flink hard gefriendzoned ben, maar dat geloof ik niet. Ik wil haar graag vragen wanneer we weer 1 op 1 zijn, maar ik heb geen idee hoe. Moet ik het via Whatsapp doen of in real life of wat? Hebben jullie tips voor mij? 

 

Groetjes,

Ananashater


3 reacties

Vraag het gewoon in het echt! wees eerlijk.

 

Altijd real live je kan wel via whatsapp een afspraak maken om wat leuks te doen 

laat aub horen hoe het ging 

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Het best is real live ja en dan op een rustig plekje waar niet zo veel mensen komen dan kan je een gesprek beginnen en dat zomaar op eens radon vragen laat alsjeblieft weten hoe het ging

Reageer