Vraag

crush vragen

  • 1 June 2021
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

Badge

dus er zit een meisje in mijn klas dat ik heel leuk vind en ik zou haar willen vragen maar ik durf het niet      

(en a.u.b. niet ¨gwn vragen¨ zeggen)

 

 

 groetjes van mij

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

afspreken… dan kan je kijken of het wederzijds is. Verder zou je ook gwn een band met haar kunnen scheppen of met haar flirten door complimentjes te geven bijvoorbeeld.

Reputatie 7
Badge +7

heey! 

even vanuit het perspectief van een meisje ;)

ik zou eerst gewoon veel met haar omgaan, zodat jij echt zeker weet dat je haar persoonlijkheid ook leuk vind. daarna kunnen jullie afspreken, dan kan je gaan wandelen of een beetje gamen ofz (ik weet niet wat jou interesses zijn, maar ik vond het heel leuk om met mijn crush te gamen). daarna als jullie goed contact hebben kun je haar een keertje mee uit vragen, bijvoorbeeld naar de bioscoop. mijn vriendje heeft mij uiteindelijk via whatsapp verkering gevraagd (sommige meisjes vinden dat misschien niet zo leuk) maar ik had daar opzich geen problemen mee omdat hij te nerveus was om het face to face te vragen. 

ik zou vooral gewoon chill doen, want de kans is opzich best groot dat ze jou ook leuk vind! 

heel veel succes!

groetjes,

Amie

ps. de meeste meiden houden wel van romantisch dus het kan geen kwaad om haar een x bloemen of chocolaatjes ofzo te geven! 

Badge

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

@kwakend1tje ja maar het probleem is dus dat ik heel verlegen in de buurt ben van haar

 

Badge

maar het probleem is dat ik MEGA verlegen word als ik bij haar in de buurt kom

 

Reageer