Vraag

crush vragen

  • 14 June 2020
  • 7 reacties
  • 151 Bekeken

Badge

ik zit nu in de 2de en ben 13 jaar. in de 1de vond ik de crush die ik heb al leuk maar toen op een gegeven moment niet meer. maar nu stuurde ik haar soms antwoorden en op school lacht ze veel om mij en praat ze best veel met mij. ik denk dat ze mij ook leuk vind maar dat weet ik niet zeker. heeft iemand tips om nog soort van closer bij elkaar te komen en hoe je het beste verkering kan vragen? en iemand uit me klas zegt ook de hele tijd dat wij verkering moeten hebben en dan zegt ze op een manier nee dat het lijkt dat ze op me verliefd is.


7 reacties

Badge

ik zou zeggen ga er voor!!

Hii, 

Ga er gewoon voor! Als jij het gevoel hebt dat ze je leuk vind, waarom zou je het dan niet proberen? Er kan niks ergs gebeuren. Natuurlijk is het heel vervelend als ze nee zou zeggen, maar dan kom je er echt weer overheen. Je hebt het dan in ieder geval geprobeerd en dit is heel stoer. Misschien maak je dan wel indruk op andere meisjes ;). 

Veel succes!

Badge

Hebben jullie ook tips om of wanneer ik dat kan doen want ik zit samen met haar en nog een paar andere in een groep voor school en ben 1 of 2 keer samen op school maar je mag niet weg en fietsen met haar is gw raar

 

1 tip, vraag niet: Wil je verkering? Dit klinkt een beetje kinderachtig vind ik zelf.  Vraag: Wil je mijn vriendin zijn? Of wil je een relatie met mij. Alles behalve verkering is goed vind ik zelf. 

Badge

Maar ik zie haar maar 1 tot 2 keer in de week en dat is alleen in de klas en het is raar om te zeggen van keertje afspreken want dat heb ik nog nooit gedaan met haar en als ik zeg kan ik je ff spreken is ook gw raar

Badge

Hai

Als zij een vak heeft waarbij ze heel goed is dan kan je doen alsof je er moeite mee hebt en dan haar vragen of ze je wilt helpen tijdens de pauze.

Zo kan je ook zien of je ze wel leuk door de manier waarop ze doet. 

En als ze je dan helpt gewoon vaker hulp vragen en dan uiteindelijk vragen of ze een keer wilt afspreken anders gaat het voor haar heel raar zijn dat je in 1 keer tegen haar praat enzo

Suc6 ik hoop dat dit helpt 

Badge

nu met deze tijd gaat het iets anders dan normaal op onze school want ik zie haar dus maar 1 of 2x in de week en dat is dan 4 uur en ik kan steeds moeilijk vragen of ze me wil helpen maar ik praat wel met haar ook op app maar om zo in eenkeer af te spreken is gw raar

 

en vorige week zij een vriend dat wij verkering moesten hebben. (vorig schooljaar zei de hele klas het al) en ze reageerde eigenlijk hetzelfde als mij gw van nee jo maar ik had zo’n gevoel dat zei ook dacht van eigenlijk wil ik het wel maar ik zeg wel nee

( berichten samengevoegd ivm leesbaarheid )

Reageer