Vraag

crush uitgenodigd

  • 31 May 2021
  • 6 reacties
  • 96 Bekeken

Badge +2

Hey mensen ik heb een crush en ik zit al 3.5 jaar in haar klas maar spreek haar eigenlijk nooit. Nu heb ik haar op me feestje uitgenodigd maar is dit goed of niet? Ik spreek haar bijna nooit nml maar ze zit wel in mn klas

ik ben 15 trouwens 

alvast bedankt!


6 reacties

Hey,

Ze zal het mischien eerst een beetje vreemd vinden aangezien je haar nog nooit echt gesproken hebt. Dit is nu wel de kans om dat wel te doen en haar een beetje te leren kennen. Als je nooit tegen haar praat weet je nooit zeker of ze jou mischien ook leuk vind. Praat gewoon wat met haar in het begin en zie wat er van komt.

Groetjes.

Badge +2

Bedankt

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hoi!

Natuurlijk is het prima! Alleen zal ze het wel een beetje vreemd vinden in het begin omdat je nooit met haar spreekt, maar dat zal wel meevallen.

Groetjes!

Reputatie 7
Badge +19

Is gewoon leuk toch? Ook goed om elkaar dan beter te leren kennen.

Badge +2

Update: het feestje was heel leuk maar we hebben nog steeds nauwelijks gepraat :/

 

Update: het feestje was heel leuk maar we hebben nog steeds nauwelijks gepraat :/

Ah dat is jammer. Vanaf een positieve kant bekeken: ze was er wel en je kan nu waarschijnlijk wat makkelijker een gesprek starten met haar omdat ze al een keer op je feestje is geweest (het is dus niet de eerste keer meer).

Reageer