Vraag

crush, tips voor volgende keer?

  • 7 September 2021
  • 3 reacties
  • 77 Bekeken

Badge

Hallo iedereen!

Eerst even een backstory; ik kwam dus (ongeveer een jaar geleden) in een nieuwe klas. Het was een enorm leuke klas en er was een goede sfeer. Ik zag daar ook een mooi meisje waar ik binnen de eerste week echt een hele erge crush op kreeg. Ik vond haar echt mooi en aardig en ze had een gevoel voor humor. Dit was echt de eerste echte crush die ik ooit heb gehad. Omdat dit de eerste crush was, wist ik ook niet hoe ik hier mee moest omgaan. Ik, als onzekere jongen wist echt niet hoe ik het haar moest vragen, ik dacht sowieso al dat zij echt veel te mooi voor me was en dat denk ik nog steeds. Ik vind het alsnog heel erg jammer dat ik in het jaar waarbij ik bij haar in de klas zat, niks heb gedaan.r

Hebben jullie tips over hoe ik het de volgende keer beter kan doen?

Mvg en alvast bedankt!


3 reacties

Badge

Hey, Ik Heb Een Paar TIPS !

 

 

 

Asjeblieft ! TZD

Hey! 

Probeer vrienden te worden, wees vooral niet gehaast. Als ze geen interesse toont in een relatie heb je er in ieder geval een vriendschap bij! Presenteer jezelf zoals je bent. Probeer gewoon op luchtige wijze contact te leggen, iets met huiswerk of in de les of wat dan ook. Bedenk dit: niet geschoten is altijd mis!

Hopelijk kan je hier wat mee!

Lucas

Reputatie 1
Badge +1

Ight k heb ook kinda een crush maar idk hoe k iets moe doen

Reageer