Vraag

Crush + tips!!!

  • 10 September 2023
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoiii iedereennn~~

Het nieuwe schooljaar is gestart en ik heb iemand in mijn klas waar ik een crush op heb🤭 We maken vaak oogcontact en ik denk dat hij mij misschien ook leuk vind (weet niet zeker) anyways, ik ga morgen op kamp en heb er veel zin in omdat ik hem graag wat meer wil leren kennen! Alleen het dingetje is: ik ben best verlegen. En hij ook!! Dus ik weet niet zo goed wat en hoe ik het moet doennnn!! Ik vraag de jongens hier om hulp om mij misschien tips te geven! 

Alvast bedankt! 🤭


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi hoi! Nou volgens mij als je een beetje bij hem in de buurt blijft en vrolijk lacht om wat hij zegt en als bijvoorbeeld iemand iets grappigs zegt waar jullie allebei om moeten lachen dan kun je daar kort even op doorgaan met een opmerking ofzo. En als hij iets vertelt dan kun je interesse tonen of laten merken dat je het ook interessant vind ;) zulke dingen. En je merkt het gauw genoeg aan hem of hij jou leuk vind want dan doet hij deze dingen namelijk ook 😉 en eventjes kort zijn arm aanraken als je 'struikelt'  bijv als je in een kring moet of opstellen voor een activiteit, werkt ook.  Wel heel subtiel doen hihi. En af en toe kijk je hem nét even een seconde langer in de ogen dan je normaal doet. Zulke dingen zeg maar xd. En verlegenheid is helemaal niet erg. Dat heb je dan al als overeenkomst. En zeker weten dat hij met precies dezelfde vragen en nervositeit over jou zit als jij hoor over hem ☺️😉 ik hoop dat je er iets aan hebt. En belangrijkste: wees vooral jezelf want dan ben je echt leuk genoeg! Succes! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 2
Badge

Heel erg bedankt! Ik zal beginnen met de oogcontact en het langzaam proberen op te bouwen! 🥰✨

Liefs van mij

Reageer