Vraag

Crush probleem

  • 3 September 2020
  • 3 reacties
  • 211 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik ben een jongen van 24 jaar en zit met een probleem... 

Een paar maanden ben ik uit de kast gekomen als gay tegen mijn vrienden en familie, iedereen was hier gelukkig positief over en konden we elkaar accepteren. Een paar dagen terug heb ik bekent gemaakt aan een paar vrienden dat ik crushes heb, maar het probleem is ik durf niet te vragen voor een relatie. Een ander soort van probleem is dat ik 4 crushes heb, like what the frick! 2 zitten bij mij op school en de 3e is een collega van mij, en die 4e is een broer van een andere collega van mij. De eerste twee van school zie ik opzich wel zitten maar toch is er een klein probleempje, Jamie is de crush waar ik wel een relatie mee zie, maar met Mert zie ik alleen een seksuele relatie. Ik heb een paar vriendinnen op onderzoek uit laten gaan om wat meer over hem te weten te komen, natuurlijk heb ik niet alles voor me laten doen, want dan zou het niet echt veel nut hebben ofso, denk ik. Maar in ieder geval, met alle twee heb ik wel eens van die momenten gehad waarvan ik dacht dat hun me leuk vonden. Maar met Mert was het meerdere keren voor gekomen, bijv. de eerste schooldag van de 3e klas waren we bij de gym zaal, iedereen was aan het omkleden en ging uit de kleedkamer naar de zaal. Toen iedereen weg was fluisterde hij in m’n oor “Ik heb een harde gekregen”, daarna keek hij me met een kleine glimlach aan en ik ging snel uit de kleedkamer van intimidatie naar de gymzaal met m’n schoen half aan. Later die week zaten we bij geschiedenis, ik was de opdrachten aan het maken en opeens voelde ik een hand op m’n bovenbeen langzaam naar m’n middel schuiven. Ik schrok hiervan en keek hem aan, en toen had hij weer zo’n glimlach op z’n gezicht. Eerst vond ik het raar, maar toen vond ik het eigenlijk wel lekker. Later kregen we tehoren dat er een vaste plattegrond is gemaakt van de opstelling die we toen hadden, dus hij zat voor de rest van het jaar naast mij. Toen was het een tijd stil, geen Mert die me de hele tijd  aan staard enzo. Maar toen ik bij het Duits lokaal stond werd het echt raar. Oké stel je voor: Voor je staat een deur, naast de deur staan een bankje. Toen ik voor de deur stond, schoof Mert naar mij toe en plaatste z’n hand tussen m’n knieën, en ging langzaam om hoog tot hij bijna bij m’n kruis was. Ik vond het eigenlijk wel lekker maar omdat ik toen nog niet uit de kast ben gekomen, deed ik maar alsof ik het heel raar en vies vond. En ja, daarna had ik een stijve voor de rest van het lesuur😬. Maar ja? Soms draagt hij wel eens van die sweatpants waar je soort van de vorm kan zien als hij te strak zit, dus ja ik heb al een paar keer soort van z’n kruis gezien, en ja ik kan wel DUIDELIJK zeggen dat hij niet een van de kleinste heeft als jullie weten wat ik bedoel. Maar ja, daar zie ik dus alleen een seksuele relatie in wat ik eigenlijk heel graag wil (is dit trouwens niet een beetje raar). Maar ja, voor Jamie heb ik wel echt gevoelens. Dus ja, kan ik wat advies krijgen??? Want voor allebei heb ik eigenlijk wel gevoelens, maar ik heb Jamie liever dan Mert, maar ik denk dat het met Mert een stuk makkelijker zou gaan dan als met Jamie. Geef me wat advies pls, want ik weet van mezelf dat ik best wel verlegen ben, ik zal ook niet op eens spontaan vragen van “ Hey wil je verkering met me?” Dat zou ook en beetje awkward zijn. Maar in ieder geval HELP MMEEEEE! Alvast bedankt ☺️ XD


3 reacties

Hi Ikbenanoniem195,

allereerst, ik zie dat je een typefout hebt gemaakt bij je leeftijd, in je profiel en andere reacties staat dat je 14 bent, dus je hebt ff de verkeerde toets aangeraakt, denk ik

 

Dat je  een crush kan hebben op meerdere jongens tegelijk herken ik bij mezelf. Zolang je niet echt in een relatie zit, kun je 'doen waar je zin in  hebt'. Tenminste zolang je niks doet  tegen de wil van anderen en de wet.

Maar ja, wat is wijsheid. Ga je voor seks alleen, dan kun je waarschijnlijk het makkelijkste terecht bij Mert. Wil je behalve seks ook liefde en dingen delen met een andere jongen dan lijkt Jamie me meer geschikt. Dan moet Jamie natuurlijk ook op jongens vallen en ik weet niet of dat zo is.

De vraag is alleen hoe kom je met ze in contact en maak je duidelijk wat je wilt?

Je schreef ergens dat je 'toen nog niet uit de kast was’ (toen met Mert), dus weet iedereen nu wel dat je uit de kast bent? Dat op zich zou al kunnen helpen.

In eerste instantie zou ik denken dat ff snel seksen met Mert wel geil zou zijn. Zo dachten mijn twinbroertje en ik een tijdje, maar dat was in een periode dat we al een tijdje samen en tegelijk misbruikt werden door een aantal iets oudere, maar nog wel minderjarige jongens. Ongeveer alles wat je kunt bedenken moesten we met elkaar en die jongens doen en dat heeft meer dan een jaar geduurd.

Omdat we tijdens ons misbruik niks te zeggen hadden, hadden we bedacht dat we zelf ook met andere jongens, jongens die wel wel leuk vonden, konden seksen. Dat was natuurlijk niet echt een goed idee, want die seks was dan wel vrijwillig, maar we werden er niet gelukkiger van. Op het moment dat we seksten was het wel opwindend en geil en spannend, maar uiteindelijk leverde het niks goeds op.

Ik zeg niet dat een keertje experimenteren met een jongens waar je een crush op hebt, niet leuk is, want dat kan wel heel leuk en spannend zijn, maar wij deden het met tientallen jongens en das niet echt slim. Er was wel een fijn gevoel als we klaarkwamen, maar daarna kregen spijt of vroegen we ons af waar we wtf mee bezig waren. Het was en vlucht, denk ik. Dus dat zou ik niet doen als ik jou was.

Later kregen we een relatie met een jongen en tijdens die relatie werd ik verliefd op een andere jongen en  'mocht’ ik onderzoeken wat ik voor die andere jongen voelde. Omdat er tegelijk ook nog een andere heftige gebeurtenis was, liep alles anders en in de soep, zeg maar. Dus ja, wij kijken nu wel meer uit met wat we wel en niet doen.

 

Jij bent nog 14 en dus zou ik niet al te snel gaan. Dan voorkom je eerder dat je dingen doet waar je later spijt van kan krijgen. Probeer een vriendschap met Jamie (en misschien ook wel met Mert)  op te bouwen. Gewoon leuke dingen doen, leer elkaar beter kennen en maak dan pas een beslissing over een volgende stap. Je bent ook niet de enige die het moet zien zitten wat jij zou willen. Daar kun je wel achter komen als je meer met elkaar omgaat.

Misschien is Mert toch anders dan dat je hem nu kent en dat kan ook voor Jamie gelden. Ze zouden je allebei kunnen verbazen…..

Ik zou investeren in een vriendschap met allebei. Niks mis om met meerdere jongens om te gaan, toch? Maar ja, dat moet je zelf beslissen.

 

Succes en ik ben benieuwd naar een update en als je nog vragen hebt, stel je ze maar.

 

Groetjes,

M&M's

 

Oh ja sorry, ik bedoelde 14 jaar

Dan moet Jamie natuurlijk ook op jongens vallen en ik weet niet of dat zo is.

Nou kijk, dat weet ik dus nog niet, maar ik probeer er nu een beetje achter te komen.

 

De vraag is alleen hoe kom je met ze in contact en maak je duidelijk wat je wilt?

ja daar zit ik dus ook mee. Maar wat het ook meer is, is dat ik eigenlijk gwn nog niet weet of hij gay of bi is ofso. Want hij heeft al een paar vriendinnen gehad, dus de kans is wel aanwezig dat hij gwn hetero is.

 

Je schreef ergens dat je 'toen nog niet uit de kast was’ (toen met Mert), dus weet iedereen nu wel dat je uit de kast bent? Dat op zich zou al kunnen helpen.

ja ik ben al uit de kast gekomen tegen een paar vrienden, ook die met Jamie in de klas zitten.

, dus dat is wel handing XD.
 

In eerste instantie zou ik denken dat ff snel seksen met Mert wel geil zou zijn

ja daarom wou ik eigenlijk in eerste instantie met hem, maar toen realiseerde ik me dat een relatie meer is dan alleen seks enzo (eigenlijk beetje gênant  en awkward dat ik er vroeger zo over dacht XD). Maar alsnog zou het wel super geil zijn om met hem ze neuken op school ofso. Want bij ons heb je niet echt van die hokjes maar meer van die echte wc’s in een klein kamertje ofso, je weet waarschijnlijk waar ik het over heb. Maar daar zou ff snel neuken wel spanned en lekker zijn, want daar kan je gwn kreunen en steunen enzo. Oké nu wordt het een beetje te veel van het goeie dus ik hou er mee op XD.

 

 Zo dachten mijn twinbroertje en ik een tijdje, maar dat was in een periode dat we al een tijdje samen en tegelijk misbruikt werden door een aantal iets oudere, maar nog wel minderjarige jongens. Ongeveer alles wat je kunt bedenken moesten we met elkaar en die jongens doen en dat heeft meer dan een jaar geduurd.

WAT OMG , wat erg. Ik hoop dat het wel goed gaat met jullie nu!
 

 wij deden het met tientallen jongens en das niet echt slim.

Het zou me wel heel leuk lijken, ik bedoel te vaak zou saai worden. Maar af en toe zou het mij wel geil lijken. Ook al gaat het op mijn school er echt helemaal anders aan toe (SUPER SAAI).

 

Jij bent nog 14 en dus zou ik niet al te snel gaan

nee tuurlijk, ik bedoel, ik zou dat niet eens durven. En ik ben dan bang dat iemand dat gelijk het gaat uitmaken omdat het te snel gaat.

 

Probeer een vriendschap met Jamie (en misschien ook wel met Mert)  op te bouwen. Gewoon leuke dingen doen, leer elkaar beter kennen en maak dan pas een beslissing over een volgende stap.

oké ik zal het proberen. Maar ik denk wel dat het bij Mert wat lastiger gaat om een vriendschap te maken, want hij zit bij die wannabe gangsters groepjes wat iedere school wel heeft. Met Jamie zou het misschien wel wat makkelijk zijn, omdat hij niet echt bij een wannabe stoer groepje zit ofso. Maar goed ik zal het proberen.

 

 

bedankt voor al je advies en veel sterkte!

 

 

 

Reageer