Skip to main content
Vraag

Crush opnieuw

• October 13, 2025
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Heyy,

Ik (15m) heb al jaren een crush op iemand (15f), die ook al lang een vriend is.

Afgelopen Maart heb ik tegen haar gezegd dat ik haar leuk vond, maar omdat zij paar maanden daarvoor nog uit een “slechte” relatie kwam, was het antwoord nog niet duidelijk, en wou ze eerst nog “herstellen”. (Ze vond zichzelf niet echt gezien, enzo)

2 maanden later benoemde ik het weer een beetje, maar nogsteeds was ze “bang” voor relaties, en was ze nog bezig met zelf-liefde.

Het is een rare tijd/situatie geweest, dus ik denk dat ze mij nu gewoon weer als neutrale vriend ziet. Maar het allerliefst zou ik eindelijk met haar Kerst willen vieren…

Daarom heb ik deze vragen: (Sommige horen bij elkaar)

1. Hoe kan ik opnieuw liefde tonen? (Tijdens appen, werk, of andere momenten, etc)
  2. Hoe kan ik laten merken dat ik wél om haar geef?
  3. Hoe kan ik mijzelf “aantrekkelijk” maken?
  4. Af en toe complimentjes is niet genoeg, maar ik wil ook nog niet te direct dingen doen. Wat kan ik nog meer doen?
  5. Ik ben bang dat als ik het opnieuw vraag, dat het nu wel ongemakkelijk gaat worden. Hoe zou ik het eventueel over paar weken/maanden opnieuw kunnen vragen (of direct laten merken)?
  6. Wat vinden bijna alle meiden aantrekkelijk?
  7. Nog andere tips? :)

(Ik toon al interesse, complimentjes, etc)

Groetjess

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 14, 2025

Laat zien dat je om dr geeft door te vragen hoe het gaat en te luisteren. Complimenten zijn nice, maar doe ook kleine dingen zoals helpen of gewoon gezellig praten. Wacht met opnieuw zeggen dat je dr leuk vindt tot het moment relaxed is, dan zeg je gewoon eerlijk dat je nog steeds om dr geeft. Wij vinden eerlijkheid, humor en zelfvertrouwen chill. 

xx liefs Wolf 🐺