Skip to main content

Hallo, ik vind een jongen uit mijn klas leuk en ik wil die jongen op snapchat toe voegen om zo vrienden met hem te worden en te kijken of dat meer kan worden dan dat. Ik ben alleen bang dat als ik hem toevoeg dat ik misschien iets doe wat hem irriteert. 

Ik zou dan bijvoorbeeld starten met hey dan stuurt hij hey terug dan vraag ik doe je aan streaks dan zegt hij ja. En dan daarna kan het een beetje fout gaan, wat ik bedoel met streaks is dat je steeds op elkaar reageert met gewoon snaps van je gezicht zo blijf je goed in contact en als je over iets wil appen kan je het gewoon casual zeggen. Wat nou als ik vraag dpe je aan streaks hij zegt ja en ik stuur vervolgens een lege snap van mij gezicht als hij het niet begrijpt en mij dus op geopend laat, ben ik dan irritant als ik zeg dat hij me opgeopend laat en het concept uitleg? En hoe zou ik het moeten uitleggen? Of zou ik daar niet over moeten beginnen en het daar later over hebben dat ik eerst een gesprek begin? Zal ik dan vragen heb jij nog iets om over te hebben? Of gewoon een gesprek onderwerp? Zoals wat dan?

En als hij het begrijpt kan ik dan nog wel een gesprek met hem beginnen want ik heb daarvoor gezegd dat je lege snaps hoort te sturen?

Help me alsjeblieft alle tips zijn welkom, en ja ik weet dat ik dit aan het overdenken ben.

Dit is vrij onduidelijk. Ehm.

 

Ik zou gewoon face to face in het echte leven persoonlijk praten want dat is toch wel het makkelijkst


Hallo, ik ben ook niet zo goed hierin maar ik denk dat het gewoon best is als je gewoon een gesprek voert met de jongen die je leuk vind. En hij is toch je klasgenoot dus dat maakt het een stuk makkelijker om een gesprek te voeren.

offfff je vraagt aan een van je vriendinnen of ze aan hem kunnen vragen of hij je snap wilt? Ik wens je alvast succes!

 


Ik zou eerst in persoon wat meer contact proberen te leggen. Gwn casual eens in of buiten de les een praatje maken en als dat goed gaat en gezellig is, kan je hem toevoegen op snap. Dan komt dat niet zo uit de lucht vallen. T kan een beetje random en misschien zelfs beetje raar overkomen als je hem uit het niks toevoegt op snap terwijl jullie op school nooit contact hebben. Dan zijn jouw intenties ook meteen vrij duidelijk zegmaar. Dus probeer eerst beetje met hem in contact te komen.

 

Als je hem dan toevoegt op snap, moet je wel het gesprek starten. Da's wel beetje hoe het werkt. Als jij iemand voegt, start jij het gesprek. Denk daar van tevoren even over na. Maar laat het ook afhangen van hoe jullie relatie dan is. Al praten jullie op school al wel over persoonlijke dingen ofzo, dan kan je dat ook doen op snap. Vraag bijvoorbeeld wat over vakantieplannen of zijn plannen na school of in t weekend ofzo en grijp dan alles wat hij zegt aan als mogelijk nieuw gespreksonderwerp. Al begint hij bijvoorbeeld over een hobby, stuur het gesprek daar dan naartoe en vraag daarnaar. Zo kan je heel lang praten zonder dat er stilte hoeft te vallen.

 

Om het toevoegen op snap minder lastig te maken, kan je misschien eerst even wat algemeens vragen zodat dat de druk en ongemakkelijkheid van het eerste gesprekje afhaalt. Vraag bijv wat over school: “Had jij die en die opdracht al af”, etc etc.

Daarna kan je gwn het gesprek volledig de andere kant op sturen:

“Ik kijk er later nog wel eens naar.

Anyways, nog plannen dit weekend?”,

ik zeg maar ook maar wat, maar je snapt het idee.

 

Maar dat is pas stap 2, kom eerst maar eens met hem in contact. 

 

Good luck🤞🏻

 

Groetjes,

xIlse


Ik hem het niet gelezen sorry maar ik denk dat ik je vraag al zonder te lezen kan beantwoorden.

 

Als je graag contact wil kan je hem/haar/hen prima toevoegen of gewoon in het echt mee praten.

 

Dat persoon is ook een dood gewoon persoon met een leven, familie, onzekerheden, hobby's etc. zie jezelf als een gelijke en als die persoon je niet leuk vind, dan vind die dat niet. Geloof me, je kent nu nog geen eens 5% van alle mensen op aarde, dat 1e persoon hoeft niet meteen je ware te zijn. En gevoelens komen en gaan ik heb ervaring, ik heb genoeg relaties gehad en als het de ware wel is, waarom stressen dan komt het toch altijd goed. 👍🏾

 

Geen zorgen C:


Reageer