Heyy,
Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik dit allemaal moet zeggen maar ik heb dus zegmaar een jongen op snap waar een een crush op heb, we snappen gwn met elkaar en hij is gwn zo aardig tegen mij. Het probleem is alleen dat hij verweg (1 uur met auto) woont, en ik weet niet hoe ik dit allemaal aan mijn moeder moet zeggen. Hij vind mij ook aardig en wilde ook graag een x afs. Ik wil dus wel heel graag maar ik weet niet hoe ik het aan mijn moeder moet zeggen. Ik heb namelijk een paar maanden geleden ook een vriendje gehad (dat was me eerste vriendje) die heb ik ook op snap leren kennen maar wel via een vriendin. Ik heb met hem een paar x afgesproken maar na 1 maand maakte hij het uit omdat hij geen tijd had voor een vriendin. Mijn moeder vond het eerst raar dat zoiets via snapchat ging maar nu gaat het dus ook niet meer via een vriendin en alleen maar via snapchat dus durf ik het niet te zeggen. En ook omdat hij zo verweg woont, daar houdt mijn moeder niet van. De vorige keer vertellen was al heel akward dus durf ik het niet nog een keer. Maar ik vind hem gwn zo leuk! Ik weet echt niet meer wat ik moet doen! Kan iemand helpen ajb??