Skip to main content

Heyy, 

Ik weet eigenlijk niet zo goed hoe ik dit allemaal moet zeggen maar ik heb dus zegmaar een jongen op snap waar een een crush op heb, we snappen gwn met elkaar en hij is gwn zo aardig tegen mij. Het probleem is alleen dat hij verweg (1 uur met auto) woont, en ik weet niet hoe ik dit allemaal aan mijn moeder moet zeggen. Hij vind mij ook aardig en wilde ook graag een x afs. Ik wil dus wel heel graag maar ik weet niet hoe ik het aan mijn moeder moet zeggen. Ik heb namelijk een paar maanden geleden ook een vriendje gehad (dat was me eerste vriendje) die heb ik ook op snap leren kennen maar wel via een vriendin. Ik heb met hem een paar x afgesproken maar na 1 maand maakte hij het uit omdat hij geen tijd had voor een vriendin. Mijn moeder vond het eerst raar dat zoiets via snapchat ging maar nu gaat het dus ook niet meer via een vriendin en alleen maar via snapchat dus durf ik het niet te zeggen. En ook omdat hij zo verweg woont, daar houdt mijn moeder niet van. De vorige keer vertellen was al heel akward dus durf ik het niet nog een keer. Maar ik vind hem gwn zo leuk! Ik weet echt niet meer wat ik moet doen! Kan iemand helpen ajb??

Hey dat is wel een lastige situatie. Ik snap het wel van je moeder want je hebt hem nog nooit ontmoet dus dan is het wel een grote stap om daar 1 uur voor te rijden. En je kan ook hebben dat het als je hem echt ziet akward wordt ofzo. Maar als jullie allebei echt verliefd zijn snap ik dat je hem graag wilt ontmoeten. Dan zou ik het toch wel aan je moeder vertellen. Ik zou sws niet stiekem gaan met de trein bv want dat kan wel gevaarlijk zijn, dan wilt je moeder het liever weten en je brengen. Je kan misschien wel een klein beetje liegen, dat je hem bv al kent van een feest of vriendin, dan zal je moeder er wel eerder mee instemmen denk ik. 

Misschien heeft hij een idee, hij kan ook naar jou toekomen toch? Als je het beide graag wilt dan zou ik het vertellen en dan lukt het wel denk ik!

Veel succes en plezier

Liefs M

Heeyy,

ik zou een beetje oppassen, want op Snap weet je nooit zeker of het echt is of niet. Ik zou hem eerst goed leren kennen en als je het echt graag wil dan moet je gewoon zeggen wat je voelt, maar pas wanneer jij er echt klaar voor bent.

byeeee

Reageer