Skip to main content

Beste iedereen hier,

Ik ben thomas en 13 jaar oud. Ik zit al een tijdje in de tweede en ik heb iemand gevonden waarmee ik graag verkering mee zou willen hebben. We zitten naast elkaar en daarom moeten we ook samen projecten maken enzo. We maken ook vaak grappen ect.

Ik heb haar snap en we praten best wel veel, maar het is erg moeilijk om “het” te vragen. Ik weet echt niet of zij mij nou leuk vind of niet (er is wel een grote kans tho).

Dus wat moet ik nou doen? Gewoon het er op wagen of nog even wachten tot we elkaar nog iets beter kennen (of een andere suggestie kan natuurlijk ook).

Groetjes Thomas en dank je voor het lezen!

Hoi Thomas,

Ik zit momenteel met precies hetzelfde probleem als jij. Wat ik tot nu toe heb gehoord, is dat het het beste is om elkaar inderdaad zo goed mogelijk te leren kennen. Door een aantal keer af te spreken, en dan de eerste paar keer met anderen er bij, en dan na die paar keer, alleen met haar afspreken. Als je dan na een apar keer met haar alleen hebt afgesproken, denk ik dat je redelijk klaar bent om het te vragen. Het is best eng denk ik, maar je moet jezelf er gewoon even overeen zetten. Succes.

 

Groetjes van Samuel


Mij lijkt het inderdaad het beste wat @Samuel020 Zegt maar je moet vooral je hart volgen.

Wilhelmavemela.


Reageer