Vraag

crush op mijn ex

  • 29 January 2021
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Weet de weg
  • 14 reacties

Hii

ik heb een tijdje geleden een jongen leren kennen die super lief en grappig is. Ik heb een week met hem gehad alleen hij maakte het uit . Ik ben toen 1 week lang zo verdrietig geweest. En ik had hem terug gevraagd alleen hij heeft nooit antwoord daarop gegeven. Ik denk dat ik hem nog steeds leuk vind want ik ben altijd zo blij als ik met hem snap. En ik ben jaloers als hij met andere meiden is. Ik zeg tegen hem dat ik hem liever als bff wil maar eigenlijk wil ik meer. Ik weer ook dat hij een crus heeft op een ander meisje. Wat het ook niet makkelijk maakt is dat hij aan de andere kant van Nederland woont. Heeft iemand tips? Idk wat voor. Mis hoe ik hem terug kan krijgen ofzo


1 reactie

Reputatie 4
Badge +3

he hiii

Het is logisch dat je hem nog steeds leuk vindt want jullie hadden pas kort en hij maakte het uit en jij niet. Maar als hij jouw niet leuk vindt en het is zo'n grote afstand is het misschien maar beter als je hem gewoon laat gaan en niet blijft hopen dat hij jouw weer leuk vindt. Ik weet het dat is een rotadvies want jij wil gewoon bij hem zijn, maar zolang hij het niet wil heeft het geen zin. 

Ik hoop heel erg voor je dat je iemand anders ontmoet die dicht bij woont en die er altijd voor je zal zijn.

en dat je daar dan gelukkig mee wordt. 

Veel liefs sillie78:heart:

Reageer