Crush op mijn boy best friend

  • 9 April 2021
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Badge

Hoi hoi, Ik heb even raad nodig. Ik heb online een vriend leren kennen waarmee ik veel game en we geinden een beetje van "kom dan, kom dan” en hij zei "oke ik kom” En ja hij kwam hebben we afgesproken heel de dag terwijl zijn moeder geen hagenezen mag omdat ze daar een een of ander verleden mee heeft… (hij woont bij 's gravenzande) Dus we deden dat onder haar werktijd. En ja, ik begon hem steeds leuker en leuker te vinden en nu zijn we dus best close, maar kunnen we niet afspreken vanwege zijn moeder… Maar ja goed, ik heb dus zegmaar een best wel erge crush op hem en ik wil ook weer niet de vriendschap verpesten. Want ik weet dat hij geen crush heeft en ja… Pls help


3 reacties

Badge

Hey, als je verkering wilt moet je allebei op elkaar verliefd zijn maar als de ander geen crush op jou heeft is het denk ik het beste om gewoon vrienden te blijven.

heeyy, ik heb heel lang een boy best friend gehad, en een paar maanden geleden dacht ik '’fuck it'’ en heb ik hem een kus gegeven. sindsdien hebben we een relatie en zijn we heel blij met elkaar

 

ik was ook bang dat het onze vriendschap zou verpesten, maar dat is niet gebeurd. ik begrijp dat het eng is, maar als je een wederzijds gevoel hebt, dan moet je het doen!

Hallo Thirzaatje :)

Als hij niet verliefd op je is is het beter om gewoon vrienden te blijven. Het heeft niet echt veel zin om te zeggen dat je verliefd op hem bent terwijl hij dat niet naar jou toe voelt.

-TheMightySlayer <3

Reageer