Vraag

crush op mijn beste vriendin haar vriendje

  • 3 February 2022
  • 6 reacties
  • 116 Bekeken

Badge

Hi ik ben een meisje van 14 en heb een crush op een jongen waar ik echt over de maan van ben ik vindt hem zo leuk maar het nadeel is dat hij een relatie heeft met mijn vriendin ik hoor van haar dat ze al hebben gevingerd en gepijpt en ik weet niet waarom maar dat maakt me verdrietig als ze zoenen denk ik was ik dat maar en ik ben blij als ze ruzie hebben maar ik wil ze allebei niet kwijt hoe kan ik hier mee omgaan 


6 reacties

Ik vind het echt zo zielig voor je 

Badge

Ik zou tegen je beste vriendin zeggen dat je het niet fijn vind om zeg maar 3e wiel te zijn want op één geven moment ga je je denk ik er wel comfortabeler bij voelen en voel je je niet zo sad!

Reputatie 3
Badge

Hoi, ik snap het maar je kan ze niet uit elkaar halen. Als ze echt je vriendin is en je hem echt leuk vind moet je echt voor ze willen waar zij blij van worden denk ik, ookal doet dat misschien pijn.

 

gr. me

Hoi dat is heel moeilijk maar je kan niet veel anders doen dan het accepteren. En een leuk meisje als jij loopt zeker weten een keer tegen een droom van een crush op :) en dan word je zooo happy. Ik gun het je !

Heb je nu nog niet zoveel aan maar echt dat gaat gebeuren :)

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 7
Badge +7

ik vind het zo zielig voor je om dit zo te horen, ik ben er hier voor je. Maar je zou het gewoon moeten accepteren, ik weet 100% dat je je droom jongen gaat ontmoeten en dat gun ik je echt❤️. Je hoeft je niet verdrietig te voelen want ik weet dat er ergens je ware staat te wachten😊. Ik vind jou op zich wel cute hoe je zo over praat en denkt erover. 😉

 

XX MCES ❤️

Badge

Ik zou er voor zorgen dat jullie drie bij elkaar komen en dat je dan zegt tegen je vriendin dat ze niet boos moet worden. 

Dan zeg je dat je haar vriendje leuk vindt

Er is een hele grote kans dat je vriendin een tijdje boos op je maar liefde gaat voor vriendschap

 

 

Reageer