Skip to main content
Vraag

crush op meisje uit mijn klas alleen weet niet of zij mij leuk vindt en ben te bang om het te vertellen

• April 19, 2025
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi iedereen ik ben een jongen (13 bijna 14) en ik ben verliefd op een meisje uit mijn klas (14) alleen ik weet niet of zij mij ook leuk vindt en ik wordt ook heel snel jaloers als ze naar andere jongens kijkt of met andere jongens praat alleen ik ben dus ook te verlegen/bang om het te vertellen tegen haar 

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hey ​@Anoniem200! Het is heel normaal om verliefd te zijn en tegelijk een beetje verlegen of onzeker te voelen, vooral als je niet zeker weet wat zij voelt. Jaloers zijn kan ook gebeuren, maar probeer het niet te laten overheersen, want dat maakt het vaak lastiger.

Een goede tip is om eerst te proberen meer met haar te praten en haar beter te leren kennen zonder meteen te vertellen dat je verliefd bent. Zo bouw je een band op en voel jij je misschien ook zelfverzekerder. Let ook op kleine signalen van haar kant, zoals of ze graag met je praat of lacht om je grapjes.

Als je het spannend vindt om het haar direct te vertellen, kun je het ook langzaam aanpakken, bijvoorbeeld met een complimentje of door haar ergens voor uit te nodigen, zoals een keer iets samen doen met een paar vrienden.

En onthoud: het maakt niet uit wat er gebeurt, het belangrijkste is dat je jezelf blijft en respectvol blijft naar haar toe. Je krijgt vanzelf meer moed, dat komt goed!

xx liefs Wolf 🐺