Vraag

Crush op meisje

  • 29 April 2024
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi allemaal,

Ik heb dus een klein probleempje. Ik ben verliefd op een meisje, maar ik weet niks van haar. Aleen dat ze in de eerste zit (net als ik). Ze zit niet bij mij in de klas of bij iemand die ik ken. Ik probeerde laatst haar naam te achterhalen door het aan een jongen uit haar klas te vragen. Maar hij zei dat hij niet wist over welk meisje ik het had (terwijl ik 99,9% zeker weet dat hij dat wel wist). En toen ik de volgende dag haar weer zag wilde ik een gesprek aangaan, maar toen zei ze: ‘‘jij vind toch dat ik jou pest?!’’. Maar dat vind ik helemaal niet. En ik denkt dus dat die jongen dat heeft gezegd. Ze zei het ook heel erg verdrietig/teleurgesteld. Oftewel ik denk dat ze me ook leuk vind/vond. Btw ik ben 13

Wat moet ik doen?

Groetjes mij.


3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hey @Pizzaislekker 

Ik probeer je te helpen.

Ik denk dat jullie elkaar nog niet goed kennen, dus een normale vriendschap allereerst is wel belangrijk.
Het is lastig, maar probeer zelf (nog een keertje) op haar af te stappen. Het is namelijk de enige manier om te laten zien dat je interesse hebt, probeer op een 1 of andere manier bij haar '’toevallig'’ in de buurt te komen en zeg dan gewoon '’hoi'’ en start een gesprekje.

De kans is best klein dat iemand je al meteen leuk vind, je moet elkaar eerst leren kennen, op z'n minst een klein beetje toch😉

Wat je met die '’jij vind toch dat ik jouw pest'’ bedoelt kan ik zo ff niet plaatsten, maar ik zou dat gewoon vergeten I guess..

Laat me weten hoe het gaat!
Liefs ItzJustin

Reputatie 7
Badge +4

Hoi, ga gewoon naar haar toe en leg het uit. Dat kan best en ze zal het waarderen dat je dat doet. En wees je zelf en doe vriendelijk en belangstellend. Dan moet het goed komen. Vraag ook even waarom ze zei van dat pesten. Wie kletst nou zulke onzin aan een ander? 

Succes! 

Maiskolfje xox

Reputatie 2
Badge

Dankjullie wel voor de reacties.

@ItzJustin  zij zie tegen mij: ‘‘jij vind toch dat ik je pest’’ wat ik dus helemaal niet vind maar die andere jongen heeft dat waarschijnlijk gezegd.

 

groetjes pizzalover

Reageer