Vraag

crush op meisje

  • 12 December 2022
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Badge

ik ben dus bi/pan en dat weet ik al een tijdje van mezelf, en mn twee beste vriendinnen ook, maar ik heb dus een crush gekregen op een meisje uit de klas, zij is heel mooi en populair en super lief enzo, maar ik weet bijna zeker dat ze straight is,  ik heb haar via snapchat dingen gstuurd van '’ je bent heel mooi, van binnen en buiten'’ maar dan minder cringe, en ze vroeg wat ik ermee bedoelde, en ik loog dat ik gewoon dat naar iedereen stuur, omdat ik best heel veel vrienden heb die sh doen enzo, maar ik wil dat ze me ziet staan, maar ik weet echt niet hoe

ik zit in de 3de en ben heel introverted (sociaal slecht, verlegen, ik durf vaak niet te praten en ben altijd bang dat ik het verkeerde doe/zeg) heeft iemand tips?


2 reacties

Hallo Geenideeigelijk,

 

Liefde kan je niet beheersen, dus het niet iedereen kan je zien staan. Het is vooral het belangrijkste dat je probeert met jezelf gelukkig te zijn, en dat zal tijd nodig hebben.  Als ze jou leuk leuk vind dan gaat ze heus wel voor je!

Mijn tips zijn:

Wees jezelf

Het is belangrijk dat je jezelf blijft

 

Reputatie 4
Badge +3

hoi ik ben ook introvert en heb hetzelfde als jij hebt. ik val niet op meisjes dus weet ik niet zo goed wat je moet doen. Zit je wel in een leuke klas en heb je vrienden die jou kunnen helpen?

Reageer