Vraag

Crush op meisje

  • 3 August 2022
  • 6 reacties
  • 120 Bekeken

Badge

Hey allemaal, er zit een meisje in mijn klas en ik ben al bijna een jaar verliefd op haar. Ik zou graag een keer willen afspreken (en dan verkering vragen). Hoe zou ik dat kunnen vragen? Als je tips hebt graag sturen ook als je niet weet of het goede tips zijn of niet, want ik kan alles gebruiken. Groetjes, mij


6 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb momenteel exact hetzelfde als jij. Wat ik zou doen is eerst een paar keer met meerdere vrienden uit je klss afspreken (dus ook met haar). En daarna alleen met haar. Want door eerst met meerderen erbij af te spreken is het voor dat meisje minder spontaan.Ā 

Hoop dat het helpt en ik ga dit ok proberen denk ik.

Badge

Ik ga nu naar de tweede dus heb nog niet echt veel contact met de meisjes uit mijn klas en mijn vrienden ook niet dus hoe vraag ik dat dan?

Reputatie 4
Badge +2

Ah ja dan is dat lastig. Ik kreeg vorig jaar ook een nieuwe jaarlaag (was blijven zitten). Ik kwam wel in een soort vriendengroep terecht. Heb je echt bijna geen vrienden die soms met elkaar afspreken?

Badge

We hebben wel 1 keer gedaan met een paar jongens en paar meisjes maar dat was aan het begin van het jaar en zij was er niet bij

Badge

Ik heb nu via een ander meisje waar ik veel mee snap met een groepje ( waar me crush ook bij zit) afgesproken. Hoop dat het goed gaat!

Reputatie 4
Badge +2

Veel geluk ik hoop dat het goed gaat enĀ  als je het gaat zeggen en ze vind je niet leuk onthoud dan dat er altijd nog andere leuke meisjes zijn die jou ook leuk vinden er komt ooit wel iemandĀ 

Reageer