Skip to main content

Halloik ben 12 bijna 13 en ik zit in de eerste er zit een meisje bij mij in het groepje (als in tagelgroep) en ik vind haar leuk we kunnen altijd goed overweg en we maken altijd grappen met elkaar enz. En ik wil het wel vertellen maar dan gaan mijn vrienden kut doen en ik wil niet dat de hele klas me gaat afzeiken dus hoe kan ik hinten naar haar?

Joo met Niek, probeer eerst een beetje er achter te komen hoe zij denkt over jou. Als dat niet lukt zou ik het proberen wanneer jullie beide samen zijn zonder je klas of vrienden, het kan zijn dat zij zich anders ook ongemakkelijk voelt als dit word gezegd in het bijzijn van anderen.  Ik hoop dat het goed komt haha vast wel ben zelf ook 15 en heb al 3,5 jaar een relatie. 
Succes maat 

 


Joo met Niek, probeer eerst een beetje er achter te komen hoe zij denkt over jou. Als dat niet lukt zou ik het proberen wanneer jullie beide samen zijn zonder je klas of vrienden, het kan zijn dat zij zich anders ook ongemakkelijk voelt als dit word gezegd in het bijzijn van anderen.  Ik hoop dat het goed komt haha vast wel ben zelf ook 15 en heb al 3,5 jaar een relatie. 
Succes maat 

Dank je

 


Joo met Niek, probeer eerst een beetje er achter te komen hoe zij denkt over jou. Als dat niet lukt zou ik het proberen wanneer jullie beide samen zijn zonder je klas of vrienden, het kan zijn dat zij zich anders ook ongemakkelijk voelt als dit word gezegd in het bijzijn van anderen.  Ik hoop dat het goed komt haha vast wel ben zelf ook 15 en heb al 3,5 jaar een relatie. 
Succes maat 

 

we maken wel altijd grappen en klooien met elkaar dus ik denk dat ze mij mischien wel ziet zitten maar ik wil gewoon niet het risico nemen dat ik de lullo van de school ben


Joo met Niek, probeer eerst een beetje er achter te komen hoe zij denkt over jou. Als dat niet lukt zou ik het proberen wanneer jullie beide samen zijn zonder je klas of vrienden, het kan zijn dat zij zich anders ook ongemakkelijk voelt als dit word gezegd in het bijzijn van anderen.  Ik hoop dat het goed komt haha vast wel ben zelf ook 15 en heb al 3,5 jaar een relatie. 
Succes maat 

 

we maken wel altijd grappen en klooien met elkaar dus ik denk dat ze mij mischien wel ziet zitten maar ik wil gewoon niet het risico nemen dat ik de lullo van de school ben

@FNAFFAN Het leven bestaat juist uit risico's nemen je zou op valentijns dag haar een kaart kunnen sturen of als je het minder subtiel wilt doen doe dan zo van he wat vind je van die ene jongen uit onze klas (kies een van je vrienden) 


Als je niets doet weet je zeker dat er niets gaat gebeuren. Je kan het ook vragen via snap of whatsapp of zo. Hoeft de hele klas niet te weten.


Hee, ik ben een meisje., 

ik zou bijvoorbeeld op een rustige plek naar haar kijken, ( en hopen dat zij terug kijkt, en dan glimlachen ofzo,  ) aan haar reactie kan je dan zien of zij jou ook leuk vindt, zo ja, geef haar bet valentijn, een brief ( Anoniem) en stop die in haar tas, kijken of zij gokt dat die van jou komt! 
 

en wat je vrienden betreft, je vindt haar leuk, laat je vrienden maar lekker raar doen, maar dan zijn ze misschien juist jaloers… 


Ps. Verhaaltje over mijzelf, ik kreeg op de basisschool een keer 2 valentijn kaarten, allebei in mijn laatje, ik haalde ze er tegelijk uit, beetje gênant 😅,  1 kwam van mijn crush, ik weet nog steeds niet van wie die ander was , beetje zielig…


Reageer