Skip to main content

Heyy, ik heb een hele leuke jongen in mijn  klas en ik weet niet of hij mij ook leuk vind.

Hij doet altijd veel aardiger tegen mij dan tegen anderen en hij kijkt best vaak naar mij.

Ook ging hij me uit het niets meehelpen met een project op school en ik weet niet wat ik moet doen.

Denken jullie dat hij mij ook leuk vind want ik ben echt heel onzeker over mezelf en wss ben ik te lelijk maar ja.

Ik zou zeggen, ga met hem eem praatje maken!

Zoals ik het nu zie is de kans best groot dat het ook wederzijds is (dat hij jouw leuk vind), ik doe dat namelijk ook bij mijn crush😁 (maar daarmee gaat het wat slechter😔).

Maar als je een praatje kunt maken kun je zien of hij geintresseert is in je.

Dit is nog van sense.info:
 

  • Is hij of zij steeds bij jou in de buurt? Hebben jullie vaak oogcontact? Misschien heb je beet!
  • Ontloopt de ander je? Is hij of zij kortaf? Dan is het waarschijnlijk niet wederzijds. Maar kijk uit… sommige mensen zijn gewoon verlegen.
  • Vertrouw op je gevoel. Vaak voel je wel of de ander jou leuk vindt of interesse heeft.
  • Twijfel je? Stuur een sms’je of vraag het via de chat. Of heb lef en vraag het in real life.
  • Vraag een vriend(in) om voorzichtig te polsen of het wederzijds is.

@ItzJustin heeft eigenlijk alles al gezegd maarja dat dus, sorry dit is echt onnodig ik wil gwn helpen


Reageer