Skip to main content

hey ik ben  lakeisha ( niet echte naam 🙂 ) en ik ben 12 jaar en zit in de eerste klas ik ben op een jongen in me klas verliefd en ik spreek elke dag met hem 1 keer heb ik tegen hem gezegd wie uit de klas zou je mee willen als het moest toen zei het 2 meisjes uit me klas en ik ik was zo van mijn god wtfffff. daarna stuurde beetje emojis naar elkaar die beetje sus waren 😭 en hij ook en toen vroeg me beste vriendin  aan hem hoe gaat het tussen jouw en lakeisha en hij zei ja ik doe express mee ik denk dat ze me leuk vindt. mijn vriendin had het me laten zien en ik moest huilen in me bed toen heb ik het hem maar verteld en zei ik van ik heb van je gehouden maar hij niet van mij. nu praten we nog steeds elke dag en weet ook precies wanneer hij training heeft van voetbal en zo en het lijkt alsof we steeds dichter bij elkaar lijken te komen en ook al zei hij dat hij niet van mij hield hou ik nu nog steeds van hem. en kan hem en kan hem maar niet vergeten ik hoop dat jullie me kunnen helpen plsss dat zou heeeel fijn voor me zijn me vrienden hebben ook al veel geholpen maar misschien weten jullie meer ❤️❤️❤️

Hoi durf je met hem verder te praten over je gevoel ? want dan word alles duidelijk . Voor hem ookk. En hij moet dat ook durven. Misschien kun je je gevoel opschrijven en hem dat laten lezen. Ik heb dat ook net gedaan vandaag en het werkte k heb nu verkering 🙂 en dat is ook doordat k alles eerlijk heb gezgd ook over dat ik van 'm droom en wat ik met hem wil enzo.  En hij vond het helemaal super. Maar ik ken die jongen  natuurlijk niet, maar zou je dat kunnen proberen ?
Lieve groetjes Ellen -xxx-


En ohja PS als ik het zo lees kan het best wat worden met jullie en jij lijkt me een lieverd dus hij mag lucky zijn !

-xxx- Ellen


hey Ellen ik weet dat ik nu meer in de friend zone zit en als hij. 1 keer al nee zei denk ik dat hij na ongeveer 3 weken niet weer ja zegt :(


Hey!

Ik snap dat dit in eerste instantie misschien confronterend was, als je vrienden wil blijven moet je dat zeker doen! Maar misschien is het voor jou beter om je gevoelens te verwerken door eventjes iets minder contact te hebben, dit hoeft niet lang en je moet het natuurlijk zelf weten maar soms als je met iemand bezig blijft blijf je er ook mee in je hoofd zitten. 

Succes!

Lucas


Reageer