Crush op jongen, maar de leeftijd..

  • 6 February 2024
  • 0 reacties
  • 98 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Heyhey!

 

Ik zit met een dilemma, dus ik dacht laat ik het verhaal maar even vertellen.

 

Ik zit nu in klas 3 en we doen nu onze stages. Ik ben nu bezig met de 2e van de 3 stages dit jaar. Eind 2023 heb ik contact opgenomen bij een boer of ik bij hun kan stage lopen. Ik kende hun al een beetje want de boer en zijn dochter heb ik ontmoet op een cursus., dus daarom dacht ik: ik ga daar vragen! Ik wist dat ze een zoon hadden die iets ouder was dan ik, dus ik nadat ik een afspraak had gemaakt om even te komen kijken, ben ik gaan zoeken want ik wist hoe hij heet. Laat ik hem nu even Koen noemen. Ik dus zoeken op FB en Insta naar hem en ik heb hem gevonden! In 1e instantie dacht ik van die is niet zo knap, but yes. Had geen idee hoe oud hij toen was. 

Later, toen ik nog een x belde om de tijd te weten, had ik het dus met zijn moeder over Koen. Zijn moeder vertelde mij dat hij haar had verteld dat hij mij ‘Met alle liefde’ ook iets wou leren als hij vrij was. ‘Met alle liefde’, ja je hoort het goed. Ik dacht eerst zo van: WAT IS DITTTT!!?? Maar ja.

Begin januari ging ik er dus heen met mijn moeder oom te kijken of het bedrijf iets was. Gwn ff rondleiding gehad, kwam hij er ook bij. Ik dacht van, oh dus dit ben jij haha. But ehh yeah, we gaan dus door met rondleiding, en hij deed iets bijzonders: hij praatte met mij! omgg. Nee haha dit is bijzonder omdat ik nog nooit een jongen heb ontmoet die zo uit het niet met me wilt praten. Dus Koen had gelijk pluspunten! 

Dus next gaan we in huis om wat te drinken, hartstikke gezellig! Hij vertelt uitgebreid over een ongeluk dat hij een paar jaar terug had gehad, hartstikke zielig maar wat doe je er aan? Hij vroeg ook naar mij en blijkt dus dat hij vorig jaar bij mij van school af is gegaan. Dus heb ff gerekend maar de kans is dus groot dat hij 16 of 17 is. En ik ben 14, in mei 15. 

Dit is n beetje de story. Ik heb foto's van hem gevonden en daar kijk ik dus iedere dag naar en denk continu aan hem. Zo extreem als dit heb ik het nog nooit gehad, volgens mij is dit gwn verliefd op het eerste gezicht. Denk ook dat hij mij leuk vind want hij zat me continu aan te kijken met ZO'N big smile!

Maar ja, nu dilemma: is hij te oud voor mij of niet?

 

groetjes me!

 

P.S. ik ben dan wel 14, maar ik voel me heel volwassen en de mensen om mij heen zijn het daar mee eens. Voel me iets van 22 in een lichaam van een 14 jarige. Klinkt gek, maar zo voel ik mij. Hoeft verder niks mee gedaan te worden maar ik dacht misschien helpt het met jullie antwoorden. 


0 reacties

Geen reactie

Reageer