Skip to main content

beetje vreemd maar ik heb wel hulp hiermee nodig, ik denk dat ik bi ben en ik heb echt een zieke crush op een jongen uit mijn klas. we zijn wel soort van vrienden maar ik word heel zenuwachtig als ik bij hem ben. maar hij is straight en ook een beetje homofoob. als ik zo zenuwachtig en nerveus word weet ik ook niet echt wat ik moet zeggen. ik ben heel lang gepest en heb anxiety of hoe dat ook heet, en een beetje angst voor mensen hun reactie. bij hem nog extremer want ik crush op hem en wil dat wij vrienden blijven. ik ben zelf jongen (voor zover ik weet)  en ik ben denk ik bi. en hij is straight.

WAT MOET IK DOEN, AAAAA! 

Ik snap je gevoel een beetje. Ik ben een meisje en denk ook dat ik bi ben wand soms denk ik dat ik op mij BFF ben of soms word ik zo SUPERR jaloers op mijden hun borstgrote of zit ik naar hun kont ze staren of zo. maar ik kan geen antwoord geven ik zelf probeer mijn gevoel een beetje te negeren ten slotten ben ik nog maar 13 ik kan nog mijn hele leven na denken of ik een meisje of een jongen wil. veel sterkte en als je dingen te weten wil komen over mensen speel gwn waarheid durven of doen. hh😉


Ik zou gewoon zo normaal mogelijk doen en anders met de kindertelefoon chatten wat zei zouden doen. 

 

Veel suc66666 

 

bye 

groetjes ikke


@gabbertje123 wtkk ik heb lett prc zelfde bro, kijk ff mn topics, mr ja k ben dus ook verliefd’ op iem uit mn klas, mr kweetnie of ie gay is en jaa…

 


Reageer