Vraag

Crush op iemand van station. Wat kan ik doen?

  • 28 November 2022
  • 3 reacties
  • 85 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi,

Ik ben een meisje 17 jaar.

Elke ochtend ga ik met de trein naar school en zie ik een guy. Hij was me tot een maand geleden nog nooit opgevallen maar nu opeens wel. Ik vind hem echt knap en ben geïnteresseerd in hem. Het probleem is, ik ken hem totaal niet. Ik weet zen naam niet. Niks. Elke ochtend is het op mijn station wel erg druk, dus om nou op hem af te stappen is een beetje eng met zoveel mensen in de buurt. Heeft een van jullie een idee wat ik kan doen?


3 reacties

Je zou gewoon met hem kunnen praten over een normaal onderwerp. (ik heb totaal geen ervaring met dit soort dingen dus ik zeg ook maar wat)

Reputatie 4
Badge +3

Hey,

ik ga zelf ook elke dag met de trein naar school. Dus ik snap wel dat je dan niet echt zomaar een gesprek kan beginnen.  Ik weet niet of jullie ook op dezelfde plek de trein ingaan, zo wel kan je tenminste elke dag dat je op de trein wacht bij hem in de buurt gaan staan. Dan zorg je alvast dat hij je ook elke dag  ziet en merkt hij je vanzelf op. Misschien stapt hij dan zelf een keertje op je af,

Als het vaak druk is in je trein kan je ook een keer naast hem gaan zitten als  er verder geen plekken vrij zijn.

Je kan ook een keer doen (als je dichtbij hem bent) of je iets nodig hebt, een pen ofzo. Stel hij leent je dan een pen of ander ding dan heb je gelijk al een beginnend contact moment. Als je die vervolgens terug geeft kan  je misschien met hem praten. Of wat eigenlijk  beter zou zijn is dat je hem niet gelijk teruggeeft en dan de dag daarna hem opzoekt en dan pas zijn pen teruggeeft. Dan ziet hij namelijk dat je echt nog even aan hem dacht door die pen alsnog terug te geven.  

Dit is allemaal niet echt 5 sterren advies maar ik ben het met je eens dat de trein een moeilijke manier is om echt gesprekken aan te gaan.

-onnodige quote verwijderd-

Dankjewel voor je antwoord ik ga het proberen :)

Reageer