Vraag

crush op iemand uit klas

  • 7 October 2020
  • 0 reacties
  • 124 Bekeken

Badge

Hoi allemaal,

 

Ik ben een meisje dat nu in 2 VWO zit, ik ga mazkkelijk met jongens om en lach veel in het openbaar. Als ik alleen ben huil ik veel wat veel mensen schelden mij uit als h03r, gay of manwijf. Alleen maar omdat ik meer met jongens omga. 

In mijn klas zit echt een hele leuke jongen. Hij is blijven zitten in de 2e maar heeft groep 5 overgeslagen dus is even oud als ik. Hij is super knap en ik snap veel met hem. Ik denk dat ik hem goed genoeg ken voor een relatie maar ik weet het niet zeker want ik ken hem pas een maandje en hij is nog nooit bij mij thuis geweest.

Online praten we veel en kunnen we echt privé met elkaar praten maar in het echt is er altijd iemand bij, de ene keer wilt een vriendin alleen maar achter me aan lopen en de andere keer komen zijn vrienden hem ophalen om te gamen ofzo.

Hij wilde mij gister mee vragen naar de MC Donalds maar zijn vrienden kwamen toen en die zeiden: ‘Wat sta je daar nou met dat k3chi3 te praten? Ga gwn met ons mee naar huis broer.’ Dus nu voel ik me echt heel rot en weet ik niet wat ik moet doen. 

Please iemand help me met flirten en hem laten weten dat ik hem leuk vind! Ik sta bekend als die BRUH-Girl dus ik kan ook niet opeens heel erg gaan flirten of make-up dragen ofzo. IEMAND RED ME UIT MIJN STRESS!

Alvast bedankt,

Magic


0 reacties

Geen reactie

Reageer