Skip to main content

Hallo daar ben ik weer

 

ik heb een crush uit de klas en zij pest mij samen met de rest van de klas (wel de halve klas) is dat normaal of haat ze me gewoon?

weet iemand het?

 

Groetjes DrQx208

Ten eerste is pesten vanzelfsprekend niet normaal of gewenst

Ten tweede.... Nogal apart dat je een crush hebt op degene die jou pest. We hebben het wel over iemand die je het leven dus zuur maakt….. Wat ook de reden is dat ze jou pest, een relatie proberen te krijgen met haar lijkt me in geen enkel geval een verstandig idee

 


Yoo

hoezo heb je een crush op iemand die je pest? Dan vind je iemand toch gelijk niet meer leuk en aantrekkelijk?

miss vind je diegene gwn knap? Ik zou als ik jou was echt geen relatie met diegene willen. Maargoeddd idk

geen idee of ze je haat? Sommige pesten nml gwn voor de fun maar idk wrm diegene het doet, mis kan je t vragen?


Ten eerste is pesten vanzelfsprekend niet normaal of gewenst

Ten tweede.... Nogal apart dat je een crush hebt op degene die jou pest. We hebben het wel over iemand die je het leven dus zuur maakt….. Wat ook de reden is dat ze jou pest, een relatie proberen te krijgen met haar lijkt me in geen enkel geval een verstandig idee

 

Ja alleen ze is gewoon heel leuk vandaar deze post

 


Ik heb of had crush maar is afgepakt omdat ik word gepest en geslagen, ik lijk blijkbaar op een jongen 

 


Reageer