Skip to main content
Vraag

crush op iemand op vakantie

• April 30, 2025
  • 5 reacties
  • 129 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi! Ik heb een probleem... Ik ben dus 1 week op een camping in Frankrijk voor vakantie alleen heb ik daar dus een heel leuke franse meid ontmoet. We kennen elkaar nu al zegmaar 3 dagen en ik vind haar dus best wel leuk enzo en miss fix ofzo wel de hele tijd naar elkaar kijken enzo en zij lacht dus om bijna alles enzo.. alleen is het probleem dus dat zij Frans is en dus bijna niet Engels praat dus is er wel een probleem met de taal enzo want ik kan dus bijna geen Frans. Ik heb wel haar nummer en haar snap enzo. Maar ik wil haar dus vragen alleen ik weet niet hoe en of ze me wel echt leuk vind....  en ook wil ik misschien met haar neuken alleen idk of dat slim is. Heeft iemand tips om wat te doen pls???? 

Ohja ik ben een jongen van 14 en zij is dus 15.

5 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 30, 2025

De klassieker in Frankrijk is in dit soort situaties: Voulez-vous coucher avec moi?  Je ziet wel hoe ze reageert.  Hopelijk gaat het goed.  Succes!

Forum|alt.badge.img

Oke! Ohja kort vraagje. Wat betekent het eigenlijk? 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • April 30, 2025

’Wilt u met mij naar bed? ‘ Dat is blijkbaar het enige Frans dat veel Amerikaanse toeristen kennen.

• April 30, 2025

Hii

wat lastig met die verschillende talen! Kennen jullie allebei wat basic zinnen in engels? (Hi how are you? Good, how are you? Etc.)

Goed dat jullie nummers hebben uitgewisseld, zo hebben jullie nog contact na de vakantie:)

misschien kun je als een verassing een paar Franse zinnen oefenen, zal ze vast erg leuk vinden!😁

succes, groetjes eendje!🐥

• May 2, 2025

Voor het vertalen bestaan programma’s net als google translate of chatgpt