Vraag

crush op iemand

  • 28 May 2021
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hey ik vind zeg maar iemand leuk ofzo ik snap het niet want ik word niet snel verliefd enzo

maar het dus zo er is dus zo’n een jongen en die vond mij leuk enzo hij was eigenlijk ooit verliefd op mijn bestie maar zij niet op hem en toen was het gwn normaal tussen hun. Maar kijk paar weekjes ofzo geleden ging hij me vaak appen met hey hoe gaat het enzo wil je eens een keer afspreken enzo ik zei zo van ik ben druk enzoo want ik dacht dat hij me leuk vond en ik hem niet enzo. En zijn vriend die ging vaak aan mij vragen of ik op hem was enzo ik zei altijd nee. Maar opeens sinds paar dagen begint hij zegt leuk te worden enzo maar ik ga niet echt met hem om ofzo zoals ik zag hem vandaag hij de appie en ik zie gwn niks tegen hem want ik ben een ongemakkelijk persoon want als me bedrieger niet is kan ik best wel stil enzo en Hc zijn enzo dus ja dat maar het is dus zo ik vind hem wel leuk denk ik alleen hij is niet echt super knap ofzo het kan wel maar niet zo ja hij is knap snapje. Maar ja ik weet niet wat ik moet doen en schooljaar is bijna voorbij en dan kan het zijn dat ik hem niet meer zie enzo dus ja dat 


1 reactie

Oké, je bent dus min of meer van gedachten veranderd en wil nu wel met hem omgaan. Dan lijkt het me handig dat jij ditmaal het contact opzoekt zoals hij ook deed. Je kan bijvoorbeeld iets zeggen zoals: “Nog ff over dat afspreken, ik heb binnenkort wel tijd denk, valt achteraf wel mee.”

Reageer